צור קשר

    רוצים להתייעץ אתנו?

    אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




    אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל
    [recaptcha theme:dark]

    המלצות וטיפים לחיפוש עבודה

    מי מאיתנו שכעת מחפש עבודה, אולי תוהה לעצמו – מה הם הטיפים שיאפשרו לו למצוא את העבודה המתאימה ביותר, כמו גם להתחיל לעבודה בה, ואם אפשר – במסגרת זמן הרמונית עבורו. ובכן, זו שאלה טובה. מי מאיתנו לא היה רוצה להתחיל במקום בו חושק ליבו? במקום שבאמת מניע ומרעיד את מיתרי ליבו? שעושה לו טוב בלב? חום בקיבה? יציבות בכפות הרגליים ועוצמה לאורך כל רחבי הגוף? כן, זה נפלא. זה אפשרי. וזה ייתכן.

    זה יכול לקרות לרבים מאיתנו. וישנן שיטות שיכולות לאפשר את זה. ואולם, לא תמיד צריך שיטות לשם כך. ישנן חברות השמה שעוברות דרך הערוצים המסורתיים, המקובלים בתחומן, שיכולים לאפשר לנו לקבל את משרת חלומותינו בקלות דיה, ובאופן מספק. איננו צריכים טיפים והמלצות בנידון, כאשר אנחנו באמת מחוברים לרצון ליבנו, כי אז – הדרך פשוטה ומספרת לנו את אשר היא רוצה להביא אותנו אליו, אפילו אם זה צעד אחר צעד. בסוף מגיעים, כשרוצים. ואולם, המלצות וטיפים לחיפוש עבודה יכולות לקבל מקום, כאשר הן מיושרות עם המסלול שלנו בלאו הכי. הרי, אם יש פער מסוים ביכולות או בידע שלנו, אז כדאי שנסגור אותו, כדי לאפשר את הפשטות להגיע לעבר המקום שאנו רוצים להיות בו, ממש כעת.

    ממש כעת, היכן אנחנו רוצים להיות? בעבודה חדשה? איזו? באיזה מקום זה יהיה? מה אנחנו רוצים להיות שם, ובמה לעסוק? שאלות אלו מכוונות פנימה, מספרות לנו את הדרך. אנחנו יכולים לדעת באמצעותן, בהליכה בערוצים שהן כמו מתוות לנו את דרכם, ולראות לאן כל זה מוביל. כי בסופה של מנהרה, קיים לו אור, ובאור זה יש ידע והבנה ובהירות לגבי המקומות שאנחנו רוצים להיות בהם ולהגיע אליהם, וישנה דרך פשוטה להגיע אליהם, והיא יכולה להיתמך על ידי אי אילו כלים, יהיו אשר יהיו, ויכולים להיות גם, בין השאר, טיפים והמלצות כבמאמר זה.

    עכשיו, בבואנו לדבר על טיפים והמלצות לחיפוש עבודה, מה יהיה ראוי לדבר עליו?
    ראשית, להתחיל בתחילתו של דבר. לא סתם דיברנו עד כה על ההקדם, מה שמתחיל, וזוהי הגישה. האם אנו יודעים מה אנו רוצים? האם זה ברור? האם חיבור הלב שלנו מוביל אותנו למקומנו אנו?

    אם כן, סביר שיש לנו כיוון או תחושה מה מתאים לנו. זה יכול להתבטא במספר דרכים. אולי יש לנו תמונה, של מי אנחנו הופכים להיות. אולי כיוון בקריירה. אולי יש לנו רעיון במה אנחנו הולכים לעסוק מעתה, ואף אצל מי. במקרה זה, אפשר שהדבר יהיה קל עד מאוד. ומדוע כך?

    כיוון, שאם ברור לנו לאן מכוון ליבנו, ואנו מרשים לזה לספר לנו את מה שעל ליבנו, ויש לזה הבנה כזו או אחרת של מה קורה איתנו מעתה – אפשר לגלות את המקשה הבאה, בישורת המתאימה.

    המשמעות היא, שאם ברור לנו שאנחנו הולכים להיות אחראים על X, בארגון Y. כי כך רוחש ליבנו… אז יש לנו כיוון, ויש לנו פערים להשלים. יהיו הם ברמת הידע השכלי, ההבנה הרגשית, או אי אילו חיבורים כאלה ואחרים שאנחנו יכולים לראות בתוכנו.

    כאשר ברורה לנו הדרך, במידה מסוימת של ודאות, אנחנו יכולים להירתם לתחילת המסע. באיזה ארגון אנחנו רוצים לעבוד? מה יאפשר לנו להתחיל לעבוד בו? האם השיטה המסורתית, של שיטוט מודעת דרושים בלוח עבודות? או שנפעיל (ואף ניצור) רשת קשרים שתאפשר לנו להגיע לשם? מה לגבי עבודה ברשתות החברתיות? והאם אנחנו יודעים איך בונים מותג, שיכול לסלול את הדרך, גם בלי שנעשה דבר?

    כי מותג, בעצם מסמל מומחיות. הוא אומר מה אנחנו יודעים לעשות, ואיך אנחנו עושים זאת כעת. וכשיש ארגונים שמחפשים מישהו כמונו, הם נמשכים לפעילות שאנחנו עושים ברשת, כמו דבורה לפרחי הבוקר.

    והמותג, מתבסס על הדבר עליו מתחשק לנו לקחת בו אחריות. בהתאם לקריאת ליבנו, בהתאם לראשית הדבר שעלינו לשים לב אליו. ומשם, זה קל. כל הדרכים ליצירת מותג מתפצלות ומתבדלות כדי להתאים לדבר שאנחנו רוצים ליצור, כי יש לנו וודאות שזה טוב ומתאים לנו. כך שההמלצה והטיפים למאמר זה הם כדלקמן:
    ֶ
    1. ראשית, אל נא נישאר בתחומי החיפוש הרגילים, ונסכים להתרחב מעבר להם. כלומר, המשמעות היא לפנות לאנשי מפתח בארגון שאנחנו עובדים בו, דרך הרשתות החברתיות, ודרך רשתות קשרים אישיים משלנו, שנוכל ליצור בו ברגע, בספונטניות רלוונטית, או כזו הקיימת כבר.
    2. שנית, מותג מציין מומחיות, ובנייתו מסמנת לקיחת אחריות. כאשר אנחנו יודעים את רחשי ליבנו, אנחנו יודעים איך אנחנו רוצים להיות מעורבים בקהילה, וזה מסמל את הנתינה, העשייה וההגשמה שלנו. האנרגיות המעורבות מושכות את האנשים הנכונים, וגם אם אנחנו לא יודעים באיזה ארגון אנחנו רוצים לעבוד – זה יכול לתת לנו מספר אפשרויות.

    אם כן, הדרך מתחילה ומסתיימת בידיעה והקשבה פנימה. מי אנחנו בתוך זה? איזו דרך אנחנו רוצים לקחת?
    לשם נלך, ומה שיגיע, נגלה. ומה שצריך לעשות, נעשה, בשמחה ובהרמוניה. ומה שצריך לעשות, ייתבהר בהמשך.

    תודה על קריאתך.

    בהצלחה!

    מאמרים נוספים

    מהם היתרונות והחסרונות של בחירת עבודה על בסיס מקסום השכר שלי?

    מהם היתרונות והחסרונות של בחירת עבודה רק בגלל שהשכר גבוה? השאלה הנצחית האם עלי לבחור עבודה לפי מה שאני אוהב/נהנה לעשות? או לפי רמת החיים שהייתי רוצה לעצמי? לכל בחירה יש את היתרונות והחסרונות שלה בטווח הקצר ובטווח הארוך. כמובן... View Article

    לפרטים נוספים     >

    מי יכול להתאים לעבודה בחברה טכנולוגית?

    מי יכול להתאים לעבודה בחברה טכנולוגית? WOJO היא חברת השמה המתמחה בין היתר, בגיוס טכנולוגי. בחירה בקריירה טכנולוגית מתאימה בדרך כלל, לאנשים שיש להם עניין ויכולת טכנולוגי. כאלה שהם מכווני פרטים, אנליטיים וטובים בפתרון בעיות. התחום הטכנולוגי יכול להתאים גם... View Article

    לפרטים נוספים     >

    רוצים להתקבל לחברה טכנולוגית?

    רוצים להתקבל לחברה טכנולוגית? הנה מספר טיפים למה שכדאי לכם לעשות על מנת להתקבל לחברת טכנולוגית: פתחו מיומנויות רלוונטיות: וודאו שיש לכם את הכישורים והידע הדרושים כדי להיות תחרותיים בתעשיית הטכנולוגיה. למשל להירשם לקורסים רלבנטיים או לקבל הסמכה למומחיות בטכנולוגיות... View Article

    לפרטים נוספים     >

    היתרונות המנצחים שלכם עם חברת השמה?

    היתרונות המנצחים שלכם כשאתם נעזרים בחברת השמה? חברת השמה טכנולוגית עובדות עם מעסיקים באיתור וזיהוי מועמדים. הדגש הוא ההתאמה בין מחפשי העבודה, על סמך הכישורים והניסיון שלהם לבין הצרכים של המעסיקים. במהלך התהליך החברה מספקת ליווי ותמיכה כדי לעזור למחפשי... View Article

    לפרטים נוספים     >

    Powered & Designed by EVEREST

    נגישות
    -->