מהם היתרונות והחסרונות של בחירת עבודה רק בגלל שהשכר גבוה? השאלה הנצחית האם עלי לבחור עבודה לפי מה שאני אוהב/נהנה לעשות? או לפי רמת החיים שהייתי רוצה לעצמי? לכל בחירה יש את היתרונות והחסרונות שלה בטווח הקצר ובטווח הארוך. כמובן... View Article
SEM
ראשי התיבות של SEM הם Search Engine Marketing.
תחום נרחב הכולל בתוכו את השיטות לקידום ממומן במערכת החיפוש.
קרוב מאוד לתחום זה הוא ה-SEO, Search Engine Optimization,
המתבסס על פעילות חיפוש אורגנית במערכת החיפוש של גוגל.
ה-SEM כולל תשלום ישיר לגוגל עבור תוצאות, בעוד שה-SEO אינו כולל תשלום ישיר לגוגל,
אלא אופטימיזציות שמבצעים באתר עצמו על מנת שיופיע במקומות הראשונים בגוגל.
עסקים רבים בוחרים לקדם בשתי הפלטפורמות בו זמנית, אין הן מתנגשות, אלא להיפך – ככל שיש אפשרויות רבות יותר להופעה במקום הראשון,
בין אם במודעות ממומנות או באופן אורגני, הרי זה עדיף – כך יש סיכוי גדול יותר למשוך את הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו להיכנס לאתר.
מאחורי העלאת קמפיין בגוגל עומדת תורה שלמה, הכוללת מאחוריה מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, כתיבת מודעות המושכות את הלקוח הפוטנציאלי
וכמובן אופטימיזציה למחיר לקליק, למודעות ולכל המערכת.
פעילות הקמפיין היא לטווח קצר או ארוך, לפי בחירה – ברגע שמעלים את הקמפיין המודעה כבר יכולה להופיע במקום ראשון, תלוי בפרמטרים שהגדרנו, בעלות לקליק וכמובן בטיב המודעות והאתר.
ברגע שהשהינו את הקמפיין – הפרסום יפסיק ולא נשלם עבורו יותר.
התקציב בקידום ממומן חשוב מאוד, בזמן העלאת הקמפיין בוחרים האם אנו רוצים לשלם על פי הקלקה (PPC) או על פי חשיפה (CPM) וקובעים את העלות,
אך אנו לא יכולים להיות בטוחים כי נופיע במקומות הראשונים,
תלוי בתקציב של המודעות של המתחרים שלנו ולעלות הביטויים אותם אנו רוצים לקדם.
לכן, כדי להיות איש SEM טוב, מחקר מילות המפתח צריך להיות ברמה מאוד גבוהה וגם האופטימיזציה של הקמפיין צריכה להיות רציפה.
קמפיין SEM מחייב מקצועיות רבה ודיוק במעקב וניתוח הנתונים,
תוך בקרה על הקמפיין ויכולת לבצע שינויים תכופים כמו הוספת מילות מפתח שליליות וחיוביות מתאימות,
הורדת והעלאת תקציב, הוספה ושליטה על המודעות ועוד פרמטרים רבים.
העבודה כאיש SEM היא מעניינת מאוד למי שאוהב סטטיסטיקות, משחק עם תקציב ואופטימיזציות.
בחברת השמה WOJO ישמחו למצוא לכם את משרת חלומותיכם בתחום ה-SEM,
אם יש לכם כשרון בכל הפרמטרים הללו ואתם מתחברים לעולם הדיגיטל והקידום הממומן.
בהצלחה!
מאמרים נוספים
מי יכול להתאים לעבודה בחברה טכנולוגית?
פברואר 28, 2023
מי יכול להתאים לעבודה בחברה טכנולוגית? WOJO היא חברת השמה המתמחה בין היתר, בגיוס טכנולוגי. בחירה בקריירה טכנולוגית מתאימה בדרך כלל, לאנשים שיש להם עניין ויכולת טכנולוגי. כאלה שהם מכווני פרטים, אנליטיים וטובים בפתרון בעיות. התחום הטכנולוגי יכול להתאים גם... View Article
פברואר 21, 2023
רוצים להתקבל לחברה טכנולוגית? הנה מספר טיפים למה שכדאי לכם לעשות על מנת להתקבל לחברת טכנולוגית: פתחו מיומנויות רלוונטיות: וודאו שיש לכם את הכישורים והידע הדרושים כדי להיות תחרותיים בתעשיית הטכנולוגיה. למשל להירשם לקורסים רלבנטיים או לקבל הסמכה למומחיות בטכנולוגיות... View Article
היתרונות המנצחים שלכם עם חברת השמה?
פברואר 14, 2023
היתרונות המנצחים שלכם כשאתם נעזרים בחברת השמה? חברת השמה טכנולוגית עובדות עם מעסיקים באיתור וזיהוי מועמדים. הדגש הוא ההתאמה בין מחפשי העבודה, על סמך הכישורים והניסיון שלהם לבין הצרכים של המעסיקים. במהלך התהליך החברה מספקת ליווי ותמיכה כדי לעזור למחפשי... View Article