מהם היתרונות והחסרונות של בחירת עבודה רק בגלל שהשכר גבוה? השאלה הנצחית האם עלי לבחור עבודה לפי מה שאני אוהב/נהנה לעשות? או לפי רמת החיים שהייתי רוצה לעצמי? לכל בחירה יש את היתרונות והחסרונות שלה בטווח הקצר ובטווח הארוך. כמובן... View Article
Media Buyer
עולם פרסום האונליין הולך ומתחזק בכל רגע שעובר, בהשוואה לפרסום אופליין (טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות וכו') הוא נחשב מתקדם ומעניין הרבה יותר.
בעולם האונליין, תפקיד הMedia Buyer- נחשב לאחד התחומים המרתקים שקיימים כיום.
תפקיד Media Buyer / מדיה באייר כולל בתוכו פלטפורמות שונות, סטטיסטיקות רבות ומשא ומתן פורה.
המדיה באייר נקרא גם איש רכש מדיה או קניין מדיה.
תפקידם של אנשי רכש מדיה הוא לרכוש שטחי פרסום וזמן פרסום בערוצי המדיה השונים, בהתאם לקהל היעד הרצוי ולתקציב המיועד של המפרסם.
תפקיד המדיה באייר קיים בכל משרד פרסום, והוא אחד הגורמים החשובים ביותר בשרשרת השיווק,
משום שהוא אחראי למיקום, לזמן ולתקציב שבו הפרסום יופיע בכל פלטפורמה באינטרנט.
כיום, בעולם האונליין, קיימים כלים מתקדמים ביותר לבדיקת קהלי היעד, זמן שהייה, מעקב אחר לידים ועוד המון סטטיסטיקות רצויות, שלא קיימות בפרסום אופליין.
כלי סטטיסטיקה אלה הם חבריו הטובים ביותר של קניין המדיה.
ה-Media Buyer חייב להבין ולדעת הכל על פלטפורמות הפרסום הקיימות,
מי הצופים העיקריים בהן, מהם המיקומים הטובים ביותר, מהם זמני הפרסום הפופולריים וכמובן העלות של כל אחד מפרמטרים אלו.
בנוסף, ה-Media Buyer צריך להבין בשיווק כדי לדעת מה המסר שרוצים להעביר בפרסומת ולהתאים אותו לפלטפורמה ולקהלי היעד הנכונים.
שילוב הידע של שני תחומים אלה יביא את קניין המדיה להצטיין בעבודתו ולהשיג את המיקומים הטובים ביותר עבור המחירים המשתלמים ביותר – פרסום אפקטיבי במינימום עלות.
המדיה באייר חייב לזהות את ההזדמנות הבאה ולעוט עליה ללא בושה, משום שהוא צריך לדוג את שותפיו העסקיים וליצור איתם כר פורה לשיתוף פעולה.
Wojo מסייעת לחברות ולארגונים למלא את חלל דרושים Media Buyer / מדיה באייר ואת הטאלנטים החדשים שלהם בפרט,
מבצעת גיוס ממוקד ומקצועי לאור דרישות החברה, תוך סינון מיטבי של המתאימים ביותר לתפקיד הנדרש.
עבור המועמדים למשרה, wojo הופכת את תהליך חיפוש העבודה ליעיל יותר,
עוזרת להם למצוא את העבודה הבאה המתאימה ליכולותיהם המקצועיות, במטרה לייצר חיבור מוצלח לארגון ולעובד כאחד.
אז כל שנאשר לכם הוא להשאיר פרטים WOJO
בהצלחה!
מאמרים נוספים
מי יכול להתאים לעבודה בחברה טכנולוגית?
פברואר 28, 2023
מי יכול להתאים לעבודה בחברה טכנולוגית? WOJO היא חברת השמה המתמחה בין היתר, בגיוס טכנולוגי. בחירה בקריירה טכנולוגית מתאימה בדרך כלל, לאנשים שיש להם עניין ויכולת טכנולוגי. כאלה שהם מכווני פרטים, אנליטיים וטובים בפתרון בעיות. התחום הטכנולוגי יכול להתאים גם... View Article
פברואר 21, 2023
רוצים להתקבל לחברה טכנולוגית? הנה מספר טיפים למה שכדאי לכם לעשות על מנת להתקבל לחברת טכנולוגית: פתחו מיומנויות רלוונטיות: וודאו שיש לכם את הכישורים והידע הדרושים כדי להיות תחרותיים בתעשיית הטכנולוגיה. למשל להירשם לקורסים רלבנטיים או לקבל הסמכה למומחיות בטכנולוגיות... View Article
היתרונות המנצחים שלכם עם חברת השמה?
פברואר 14, 2023
היתרונות המנצחים שלכם כשאתם נעזרים בחברת השמה? חברת השמה טכנולוגית עובדות עם מעסיקים באיתור וזיהוי מועמדים. הדגש הוא ההתאמה בין מחפשי העבודה, על סמך הכישורים והניסיון שלהם לבין הצרכים של המעסיקים. במהלך התהליך החברה מספקת ליווי ותמיכה כדי לעזור למחפשי... View Article