מהם היתרונות והחסרונות של בחירת עבודה רק בגלל שהשכר גבוה? השאלה הנצחית האם עלי לבחור עבודה לפי מה שאני אוהב/נהנה לעשות? או לפי רמת החיים שהייתי רוצה לעצמי? לכל בחירה יש את היתרונות והחסרונות שלה בטווח הקצר ובטווח הארוך. כמובן... View Article
בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי. מנהל קמפיינים בדיגיטל יכול להיות אחראי לפלטפורמה אחת בלבד או לחילופין להיות אחראי על כל פלטפורמות הדיגיטל המשווקות, תלוי כמובן ברמת הידע שלו. בנוסף, עליו לדעת את אמצעי השיווק בו משתמשים לצורך הפרסום, אם זה פרסום ממומן, פרסום פוסטים, פרסום באנרים ברחבי המדיה או אולי ניוזלטר. כל מהלך שכזה הוא קמפיין בפני עצמו, ובראש כל קמפיין עומד מנהל הקמפיין האחראי לו.
מה התפקיד של מנהל הקמפיינים? המטרה הראשונה של מנהל הקמפיינים היא כמובן שהקמפיין יצליח, בעצם שהקמפיין יניב כמה שיותר תוצאות בתקציב הכי נמוך שאפשר. כדי לעשות זאת מנהל הקמפיינים חייב להכיר את הפלטפורמות בהן הוא מככב על בוריין ולהכיר את שוק המוצר או המותג אותו הוא מקדם. בצורה כזו מנהל הקמפיינים יוכל לשלוט בתקציב ולהקצות אותו בצורה נכונה על פני אמצעי השיווק הדיגיטליים השונים ובין הקמפיינים עצמם, כמובן בהתאם לצרכים ולמטרות של כל מותג. ישנן מספר אפשרויות בהן מנהל קמפיינים יכול למלא את תפקידו, האחת היא בחברות פרסום ודיגיטל גדולות וקטנות, בהן ניהול הקמפיינים הוא של עסקים שונים ומגוונים, או במחלקת שיווק בחברה, בה ניהול הקמפיינים מבוצע In House ומנהל הקמפיינים מנהל את הקמפיינים של המותג עצמו.
מנהל קמפיינים טוב חייב להיות עם ראש אנליטי, חלק מתפקידו העיקרי הוא בקרה על הקמפיינים ואופטימיזציה, שמתבצעת דרך סטטיסטיקות ומדידת התוצאות שהתקבלו בקמפיין. לא רק שניתוח הנתונים הוא חלק ניכר מהתפקיד, הסקת מסקנות היא הכרחית וחשובה ביותר, הרי שכך הקמפיין משתפר והתוצאות יהיו טובות יותר.
במידה ותפקיד מנהל קמפיינים עורר בך עניין, תחום הדיגיטל והשיווק קורץ לך ומספרים וסטטיסטיקות לא מפחידים אותך – חברת השמה WOJO תשמח לעזור לך למצוא את התפקיד הבא שלך בניהול קמפיינים בדיגיטל, תפקיד אשר זוכה בתקופה האחרונה למלוא הערכה במיטב משרדי הפרסום ובחברות השונות המתעסקות בתחום השיווק.
בהצלחה!
מאמרים נוספים
מי יכול להתאים לעבודה בחברה טכנולוגית?
פברואר 28, 2023
מי יכול להתאים לעבודה בחברה טכנולוגית? WOJO היא חברת השמה המתמחה בין היתר, בגיוס טכנולוגי. בחירה בקריירה טכנולוגית מתאימה בדרך כלל, לאנשים שיש להם עניין ויכולת טכנולוגי. כאלה שהם מכווני פרטים, אנליטיים וטובים בפתרון בעיות. התחום הטכנולוגי יכול להתאים גם... View Article
פברואר 21, 2023
רוצים להתקבל לחברה טכנולוגית? הנה מספר טיפים למה שכדאי לכם לעשות על מנת להתקבל לחברת טכנולוגית: פתחו מיומנויות רלוונטיות: וודאו שיש לכם את הכישורים והידע הדרושים כדי להיות תחרותיים בתעשיית הטכנולוגיה. למשל להירשם לקורסים רלבנטיים או לקבל הסמכה למומחיות בטכנולוגיות... View Article
היתרונות המנצחים שלכם עם חברת השמה?
פברואר 14, 2023
היתרונות המנצחים שלכם כשאתם נעזרים בחברת השמה? חברת השמה טכנולוגית עובדות עם מעסיקים באיתור וזיהוי מועמדים. הדגש הוא ההתאמה בין מחפשי העבודה, על סמך הכישורים והניסיון שלהם לבין הצרכים של המעסיקים. במהלך התהליך החברה מספקת ליווי ותמיכה כדי לעזור למחפשי... View Article