צור קשר

    רוצים להתייעץ אתנו?

    אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




    אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל
    [recaptcha theme:dark]

    מנהל/ת לקוחות

    מנהל/ת לקוחות

    מנהל הלקוחות (באנגלית – Account Manager) הוא בעצם הגורם המנהל המתווך בין הלקוח לבין משרד הפרסום. בדרך כלל למנהל לקוחות יהיה מספר לקוחות, אשר הוא אחראי להפוך אותם לרווחיים ואופטימליים באמצעות פרסום.

    מנהל לקוח חייב להיות חיובי, הוא האיש המייצג את משרד הפרסום בעיני הלקוח, לכן הוא צריך להיות אדיב ושירותי מצד אחד אך אסרטיבי מצד שני. כדי להשיג מכירות ורווחיות לפרסום הלקוח, מנהל הלקוח חייב להתאים את עצמו ללקוח עימו הוא עובד, ולדעת איך לתווך בין הרצונות והציפיות שלו לבין התוצרים וההישגים של הפרסומים השונים שלו. מנהל הלקוחות חייב לדעת כל דבר הקורה בקמפיין, להיות בקיא בכל תחומי הפרסום ולדעת לתת תשובות לכל שאלה או תהיה שעולה בפניו.

    מלבד הלקוחות, מנהל הלקוחות עובד עם כל שרשרת הפרסום הנמצאת תחת משרד הפרסום, הלוא הם הקופירייטרים, הגרפיקאים והתקציבאים, איתם עובד ברמה יום יומית כדי לספק את הפרסומים הנחוצים. איתם הוא מוודא כי אסטרטגיית השיווק של הלקוח עובדת כמו שצריך והתוצרים חייבים להיות טובים.

    האחריות של מנהל הלקוחות משתנה התאם לתעשייה בה עובדים, גודל החברה ואופייה. מנהל הלקוח חייב לדעת לזהות הזדמנויות ולנצל אותן כדי לשמור על קשר טוב עם הלקוח. בנוסף לכך יהיה עליו לפתור משברים שעלו במהלך הזמן ולדעת לנהל אותם באופן הטוב ביותר כך שהנזק יהיה מינימליסטי. אחריות נוספת של מנהל הלקוח היא בקרה על התקציב של הלקוח, ניהולו ואופטימיזציה של הקמפיינים לטובת תוצאות טובות יותר, וכל זאת תוך עדכון שוטף של הלקוח ושמירה על קשר איתו. עמידה בלוחות זמנים היא גם באחריות מנהל הלקוחות, שכן הוא אחראי על העובדים וניהולם כך שכל הקמפיינים יעלו בזמן.

    מנהל הלקוח חייב להיות אסרטיבי – גם מול הלקוחות שלו וגם מול העובדים אותם הוא מנהל, יכולת ההתנסחות שלו חייבת להיות מעולה והוא חייב לדעת לעבוד תחת לחץ. אם אתם חושבים שאתם עומדים בכל הדרישות ויכולים לספק את הסחורה, ויש לכם ניסיון כתקציבאים במשרד פרסום, בחברת השמה WOJO ישמחו למצוא לכם את המשרה המתאימה לכם כמנהלי לקוחות.

    בהצלחה!

    מאמרים נוספים

    מהם היתרונות והחסרונות של בחירת עבודה על בסיס מקסום השכר שלי?

    מהם היתרונות והחסרונות של בחירת עבודה רק בגלל שהשכר גבוה? השאלה הנצחית האם עלי לבחור עבודה לפי מה שאני אוהב/נהנה לעשות? או לפי רמת החיים שהייתי רוצה לעצמי? לכל בחירה יש את היתרונות והחסרונות שלה בטווח הקצר ובטווח הארוך. כמובן... View Article

    לפרטים נוספים     >

    מי יכול להתאים לעבודה בחברה טכנולוגית?

    מי יכול להתאים לעבודה בחברה טכנולוגית? WOJO היא חברת השמה המתמחה בין היתר, בגיוס טכנולוגי. בחירה בקריירה טכנולוגית מתאימה בדרך כלל, לאנשים שיש להם עניין ויכולת טכנולוגי. כאלה שהם מכווני פרטים, אנליטיים וטובים בפתרון בעיות. התחום הטכנולוגי יכול להתאים גם... View Article

    לפרטים נוספים     >

    רוצים להתקבל לחברה טכנולוגית?

    רוצים להתקבל לחברה טכנולוגית? הנה מספר טיפים למה שכדאי לכם לעשות על מנת להתקבל לחברת טכנולוגית: פתחו מיומנויות רלוונטיות: וודאו שיש לכם את הכישורים והידע הדרושים כדי להיות תחרותיים בתעשיית הטכנולוגיה. למשל להירשם לקורסים רלבנטיים או לקבל הסמכה למומחיות בטכנולוגיות... View Article

    לפרטים נוספים     >

    היתרונות המנצחים שלכם עם חברת השמה?

    היתרונות המנצחים שלכם כשאתם נעזרים בחברת השמה? חברת השמה טכנולוגית עובדות עם מעסיקים באיתור וזיהוי מועמדים. הדגש הוא ההתאמה בין מחפשי העבודה, על סמך הכישורים והניסיון שלהם לבין הצרכים של המעסיקים. במהלך התהליך החברה מספקת ליווי ותמיכה כדי לעזור למחפשי... View Article

    לפרטים נוספים     >

    Powered & Designed by EVEREST

    נגישות
    -->