SEO MANAGER | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

SEO MANAGER

SEO MANAGER

הפירוש של SEO הוא Search Engine Optimization

משמע אופטימיזציה למנועי חיפוש, ובתרגום פשוט יותר קידום אתרים אורגני.

מדובר על תהליך של שיפור האתר לטובת הבאת תנועה אורגנית רבה יותר אליו.

תנועה אורגנית נחשבת לכזו כאשר מקלידים מילות חיפוש בגוגל ותוצאת האתר עולה בין המקומות הראשונים, ככל שהאתר ממוקם במיקום גבוה יותר כך הסיכוי שהתנועה אליו תהיה גבוהה יותר.

כלומר – קידום אתרים אורגני משפר את מיקומי האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל, ועל ידי כך מכניס תנועת גולשים גדולה יותר לאתר.

החיפוש בגוגל עובד על ידי הקלדת מילות חיפוש והופעת אתרים בסדר מסויים, הנקבע על ידי גוגל.

תחילה מופיעות מודעות ממומנות PPC) – Pay Per Click)

עליהם משלמים לגוגל על מנת שיופיעו בתוצאות החיפוש, ולאחריהן מופיעות התוצאות האורגניות.

התוצאות נקבעות כאמור על פי גוגל, אשר לא מספרים את סוד הצבת הסדר,

אך לאחר מחקרים וניסויים רבים ישנם חוקים מאוד ברורים הקובעים את המיקומים האורגניים לדוגמא

 לדאוג לכך שתוכן האתר יהיה רלוונטי ויתעדכן בצורה שוטפת, נכונות המבנה וקוד האתר,

בניית קישורים יוצאים ונכנסים לאתר מאתרים טובים אחרים ופעולות נוספות.

השאיפה של כל בעל אתר היא שיכנסו לאתר שלו מספר גולשים רב יותר, וזה בדיוק תפקידו של ה-SEO MANAGER,

הוא אחראי לשפר את האתר כך שיופיע כמה שיותר גבוהה בתוצאות האורגניות של גוגל ובכך מגדיל את תנועת הגולשים האורגנית לאתר.

חברת הקידום, ובראשה מקדם האתרים האורגני, יעבוד על האתר וידאג כי הוא בנוי כמו שצריך,

יוסיף לו מאמרים במילות המפתח הנכונות, יבנה לו קישורים נכנסים ויוצאים וכמובן שיעקוב אחר המיקומים האורגניים הנוכחיים של האתר כדי לבדוק את השיפור ולעשות אופטימיזציה של תהליך הקידום האורגני ושל הגולשים עצמם.

לסיכום, מקדם אורגני טוב ידע לקדם את האתר גם בתחומים תחרותיים, בהם קשה יותר לעקוף את המתחרים ולהופיע לפניהם.

ה-SEO MANAGER יבצע את כל הפעולות הנדרשות על מנת לשפר את המיקום האורגני של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל,

ובכך יביא תנועה גדולה יותר של גולשים לאתר שתתורגם להמרות ומכירות רבות יותר לבעל העסק.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת מעצב גרפי הוא המקצוע בו מעצבים חומרים בעיקר לדפוס ודיגיטל. על ידי שילוב של תמונות, טקסט מעוצב, סמלים וכמובן צבעים – הגרפיקאי יוצר את המסר הכולל בתוך העיצוב ואותו מפרסמים באינטרנט או מדפיסים, תלוי בסוג העבודה. גם איורים,... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל מרקום

מנהל מרקום

מנהל מרקום מרקום היא מילה וותיקה בעולם התעסוקה, והיא בעצם קיצור של המונח Marketing Communication. בעולם השיווק מרקום מתייחס למכלול השיווק והפרסום של החברה, כלומר – מרקום הוא פרסום, שיווק, מכירות, יחסי ציבור וכל דבר הנכנס תחת מניפת השיווק. מנהל המרקום... View Article

לפרטים נוספים     >

SEM

SEM

SEM ראשי התיבות של SEM הם Search Engine Marketing. תחום נרחב הכולל בתוכו את השיטות לקידום ממומן במערכת החיפוש. קרוב מאוד לתחום זה הוא ה-SEO, Search Engine Optimization, המתבסס על פעילות חיפוש אורגנית במערכת החיפוש של גוגל. ה-SEM כולל תשלום... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי.... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->