SEM | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

SEM

SEM

ראשי התיבות של SEM הם Search Engine Marketing.

תחום נרחב הכולל בתוכו את השיטות לקידום ממומן במערכת החיפוש.

קרוב מאוד לתחום זה הוא ה-SEO, Search Engine Optimization,

המתבסס על פעילות חיפוש אורגנית במערכת החיפוש של גוגל.

ה-SEM כולל תשלום ישיר לגוגל עבור תוצאות, בעוד שה-SEO אינו כולל תשלום ישיר לגוגל,

אלא אופטימיזציות שמבצעים באתר עצמו על מנת שיופיע במקומות הראשונים בגוגל.

עסקים רבים בוחרים לקדם בשתי הפלטפורמות בו זמנית, אין הן מתנגשות, אלא להיפך – ככל שיש אפשרויות רבות יותר להופעה במקום הראשון,

בין אם במודעות ממומנות או באופן אורגני, הרי זה עדיף – כך יש סיכוי גדול יותר למשוך את הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו להיכנס לאתר.

מאחורי העלאת קמפיין בגוגל עומדת תורה שלמה, הכוללת מאחוריה מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, כתיבת מודעות המושכות את הלקוח הפוטנציאלי

וכמובן אופטימיזציה למחיר לקליק, למודעות ולכל המערכת.

פעילות הקמפיין היא לטווח קצר או ארוך, לפי בחירה – ברגע שמעלים את הקמפיין המודעה כבר יכולה להופיע במקום ראשון, תלוי בפרמטרים שהגדרנו, בעלות לקליק וכמובן בטיב המודעות והאתר.

ברגע שהשהינו את הקמפיין – הפרסום יפסיק ולא נשלם עבורו יותר.

התקציב בקידום ממומן חשוב מאוד, בזמן העלאת הקמפיין בוחרים האם אנו רוצים לשלם על פי הקלקה (PPC) או על פי חשיפה (CPM) וקובעים את העלות,

אך אנו לא יכולים להיות בטוחים כי נופיע במקומות הראשונים,

תלוי בתקציב של המודעות של המתחרים שלנו ולעלות הביטויים אותם אנו רוצים לקדם.

לכן, כדי להיות איש SEM טוב, מחקר מילות המפתח צריך להיות ברמה מאוד גבוהה וגם האופטימיזציה של הקמפיין צריכה להיות רציפה.

קמפיין SEM מחייב מקצועיות רבה ודיוק במעקב וניתוח הנתונים,

תוך בקרה על הקמפיין ויכולת לבצע שינויים תכופים כמו הוספת מילות מפתח שליליות וחיוביות מתאימות,

הורדת והעלאת תקציב, הוספה ושליטה על המודעות ועוד פרמטרים רבים.

העבודה כאיש SEM היא מעניינת מאוד למי שאוהב סטטיסטיקות, משחק עם תקציב ואופטימיזציות.

בחברת השמה WOJO ישמחו למצוא לכם את משרת חלומותיכם בתחום ה-SEM,

אם יש לכם כשרון בכל הפרמטרים הללו ואתם מתחברים לעולם הדיגיטל והקידום הממומן.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

shutterstock_1294631191 (1)

האם צריך תואר אקדמי בשביל לעבוד בהייטק?

  האם צריך תואר אקדמי בשביל לעבוד בהייטק? רוב העובדים בעולם ההייטק מחזיקים באחד מהתארים האקדמיים הרלוונטיים לתחומים הטכנולוגיים, כמו למשל מדעי המחשב והנדסת תוכנה – אך לא כולם. ישנן דרכים נוספות למצוא תפקיד התחלתי בתחום ומשם לעשות את המיטב... View Article

לפרטים נוספים     >

shutterstock_308466854 (1)

איך להצליח למצוא עבודה בתחום המקצועי שלכם?

  איך להצליח למצוא עבודה בתחום המקצועי שלכם? אנשים רבים נרשמים לתואר או לקורס המקצועי שהם בחרו עם ציפיות גדולות למצוא עבודה לאחריו. כשהם יוצאים מהלימודים, לפעמים המציאות טופחת על פניהם והם נוחלים אכזבה. פעמים רבות הם מתייאשים ומתפשרים על... View Article

לפרטים נוספים     >

איך להיכנס לעולם ההיטק

איך להיכנס לעולם ההייטק

נמאס לכם לבוא לעבודה עם חליפה? תמיד חלמתם על מסאז’ בשעת עבודה ? או אולי לבוא עם שורט וגופייה ? או אפילו לתפוס איזה טיסה קלה .. תעשיית ההייטק בישראל מתחלקת לשניים – אלו שעובדים בה, ואלו שהיו רוצים לעבוד... View Article

לפרטים נוספים     >

איזה חברת השמה כדאי לי

5 מיתוסים על חברות השמה

  חברות השמה הפכו לאחת הדרכים המקובלות לגיוס עובדים, בעיקר בשוק ההייטק ושווקים אחרים עתירי ידע בהם תהליכי ההשמה הם מורכבים ודורשים התמחויות. לכן, כאשר אתם מחפשים עבודה חשוב לדעת כיצד להתנהל מול חברות אלו ולהבין שלא כל מה שחשבתם... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->