SEM | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

SEM

SEM

ראשי התיבות של SEM הם Search Engine Marketing.

תחום נרחב הכולל בתוכו את השיטות לקידום ממומן במערכת החיפוש.

קרוב מאוד לתחום זה הוא ה-SEO, Search Engine Optimization,

המתבסס על פעילות חיפוש אורגנית במערכת החיפוש של גוגל.

ה-SEM כולל תשלום ישיר לגוגל עבור תוצאות, בעוד שה-SEO אינו כולל תשלום ישיר לגוגל,

אלא אופטימיזציות שמבצעים באתר עצמו על מנת שיופיע במקומות הראשונים בגוגל.

עסקים רבים בוחרים לקדם בשתי הפלטפורמות בו זמנית, אין הן מתנגשות, אלא להיפך – ככל שיש אפשרויות רבות יותר להופעה במקום הראשון,

בין אם במודעות ממומנות או באופן אורגני, הרי זה עדיף – כך יש סיכוי גדול יותר למשוך את הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו להיכנס לאתר.

מאחורי העלאת קמפיין בגוגל עומדת תורה שלמה, הכוללת מאחוריה מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, כתיבת מודעות המושכות את הלקוח הפוטנציאלי

וכמובן אופטימיזציה למחיר לקליק, למודעות ולכל המערכת.

פעילות הקמפיין היא לטווח קצר או ארוך, לפי בחירה – ברגע שמעלים את הקמפיין המודעה כבר יכולה להופיע במקום ראשון, תלוי בפרמטרים שהגדרנו, בעלות לקליק וכמובן בטיב המודעות והאתר.

ברגע שהשהינו את הקמפיין – הפרסום יפסיק ולא נשלם עבורו יותר.

התקציב בקידום ממומן חשוב מאוד, בזמן העלאת הקמפיין בוחרים האם אנו רוצים לשלם על פי הקלקה (PPC) או על פי חשיפה (CPM) וקובעים את העלות,

אך אנו לא יכולים להיות בטוחים כי נופיע במקומות הראשונים,

תלוי בתקציב של המודעות של המתחרים שלנו ולעלות הביטויים אותם אנו רוצים לקדם.

לכן, כדי להיות איש SEM טוב, מחקר מילות המפתח צריך להיות ברמה מאוד גבוהה וגם האופטימיזציה של הקמפיין צריכה להיות רציפה.

קמפיין SEM מחייב מקצועיות רבה ודיוק במעקב וניתוח הנתונים,

תוך בקרה על הקמפיין ויכולת לבצע שינויים תכופים כמו הוספת מילות מפתח שליליות וחיוביות מתאימות,

הורדת והעלאת תקציב, הוספה ושליטה על המודעות ועוד פרמטרים רבים.

העבודה כאיש SEM היא מעניינת מאוד למי שאוהב סטטיסטיקות, משחק עם תקציב ואופטימיזציות.

בחברת השמה WOJO ישמחו למצוא לכם את משרת חלומותיכם בתחום ה-SEM,

אם יש לכם כשרון בכל הפרמטרים הללו ואתם מתחברים לעולם הדיגיטל והקידום הממומן.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת מעצב גרפי הוא המקצוע בו מעצבים חומרים בעיקר לדפוס ודיגיטל. על ידי שילוב של תמונות, טקסט מעוצב, סמלים וכמובן צבעים – הגרפיקאי יוצר את המסר הכולל בתוך העיצוב ואותו מפרסמים באינטרנט או מדפיסים, תלוי בסוג העבודה. גם איורים,... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל מרקום

מנהל מרקום

מנהל מרקום מרקום היא מילה וותיקה בעולם התעסוקה, והיא בעצם קיצור של המונח Marketing Communication. בעולם השיווק מרקום מתייחס למכלול השיווק והפרסום של החברה, כלומר – מרקום הוא פרסום, שיווק, מכירות, יחסי ציבור וכל דבר הנכנס תחת מניפת השיווק. מנהל המרקום... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי.... View Article

לפרטים נוספים     >

EMAIL MARKETING

EMAIL MARKETING

EMAIL MARKETING   המייל הוא כלי שיווק מאוד חזק בעולם הדיגיטל כיום, לכל חברה, מותג ואפילו עסק קטן יש רשימת תפוצה מלאה בלקוחות שמחכים לקבל ניוזלטר עם מבצעים למייל. שליחת מיילים כקידום המותג יוצרת אמון כלפי המותג, מאפשרת פרסום מבצעים... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->