SEM | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

SEM

SEM

ראשי התיבות של SEM הם Search Engine Marketing.

תחום נרחב הכולל בתוכו את השיטות לקידום ממומן במערכת החיפוש.

קרוב מאוד לתחום זה הוא ה-SEO, Search Engine Optimization,

המתבסס על פעילות חיפוש אורגנית במערכת החיפוש של גוגל.

ה-SEM כולל תשלום ישיר לגוגל עבור תוצאות, בעוד שה-SEO אינו כולל תשלום ישיר לגוגל,

אלא אופטימיזציות שמבצעים באתר עצמו על מנת שיופיע במקומות הראשונים בגוגל.

עסקים רבים בוחרים לקדם בשתי הפלטפורמות בו זמנית, אין הן מתנגשות, אלא להיפך – ככל שיש אפשרויות רבות יותר להופעה במקום הראשון,

בין אם במודעות ממומנות או באופן אורגני, הרי זה עדיף – כך יש סיכוי גדול יותר למשוך את הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו להיכנס לאתר.

מאחורי העלאת קמפיין בגוגל עומדת תורה שלמה, הכוללת מאחוריה מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, כתיבת מודעות המושכות את הלקוח הפוטנציאלי

וכמובן אופטימיזציה למחיר לקליק, למודעות ולכל המערכת.

פעילות הקמפיין היא לטווח קצר או ארוך, לפי בחירה – ברגע שמעלים את הקמפיין המודעה כבר יכולה להופיע במקום ראשון, תלוי בפרמטרים שהגדרנו, בעלות לקליק וכמובן בטיב המודעות והאתר.

ברגע שהשהינו את הקמפיין – הפרסום יפסיק ולא נשלם עבורו יותר.

התקציב בקידום ממומן חשוב מאוד, בזמן העלאת הקמפיין בוחרים האם אנו רוצים לשלם על פי הקלקה (PPC) או על פי חשיפה (CPM) וקובעים את העלות,

אך אנו לא יכולים להיות בטוחים כי נופיע במקומות הראשונים,

תלוי בתקציב של המודעות של המתחרים שלנו ולעלות הביטויים אותם אנו רוצים לקדם.

לכן, כדי להיות איש SEM טוב, מחקר מילות המפתח צריך להיות ברמה מאוד גבוהה וגם האופטימיזציה של הקמפיין צריכה להיות רציפה.

קמפיין SEM מחייב מקצועיות רבה ודיוק במעקב וניתוח הנתונים,

תוך בקרה על הקמפיין ויכולת לבצע שינויים תכופים כמו הוספת מילות מפתח שליליות וחיוביות מתאימות,

הורדת והעלאת תקציב, הוספה ושליטה על המודעות ועוד פרמטרים רבים.

העבודה כאיש SEM היא מעניינת מאוד למי שאוהב סטטיסטיקות, משחק עם תקציב ואופטימיזציות.

בחברת השמה WOJO ישמחו למצוא לכם את משרת חלומותיכם בתחום ה-SEM,

אם יש לכם כשרון בכל הפרמטרים הללו ואתם מתחברים לעולם הדיגיטל והקידום הממומן.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

270_3

חברות השמה המתמחות בשיווק

בדרך כלל, חברות השמה מספקות מידע על משרות פתוחות במגוון תחומים – כמו למשל משרות בתחום ההיי-טק, אדמיניסטרציה וניהול, תרגום, ועוד המון. אבל דווקא תחום השיווק מכיל לא רק סוגים רבים של משרות, הוא גם תחום השמה ייחודי הדורש היכרות... View Article

לפרטים נוספים     >

370

7 טיפים לשימוש נכון בשפת הגוף בראיון עבודה

אתם בחדר ההמתנה מתנשפים, כמעט איחרתם כי הנהג של האוטובוס איחר לכם דווקא היום! אבל הצלחתם להגיע בזמן, פשוט רצתם כמו מטורפים רק כדי לא לאחר. ואז אתם מגלים שהראיון מתעכב, כי צץ משהו למראיין והוא מתנצל ואומר לכם שתיאלצו... View Article

לפרטים נוספים     >

שש שאלות מכשילות בראיונות עבודה וכיצד לענות עליהן

טיפים לחיפוש עבודה בתל אביב

חיפוש עבודה בתל אביב – כמו בערים גדולות אחרות מסביב לעולם, גם בתל אביב תמצאו חוקים אחרים לתהליך של חיפוש עבודה. רבים ממקומות העבודה דורשים מאפיינים ספציפיים ויכולות גבוהות; השכר הוא גבוה יחסית לשכר במקצועות דומים מחוץ לתל אביב –... View Article

לפרטים נוספים     >

370-x-240

השמה טכנולוגית בענף ההייטק

השמה טכנולוגית בענף ההייטק עם 10% מכלל המועסקים במשק, 15% מהתוצר המקומי הגולמי (תמ”ג) וקרוב ל-50% מהייצוא התעשייתי של ישראל, יש לענף ההייטק הישראלי את כל הנדרש כדי לעמוד מאחורי הסופרלטיב המחייב “קטר הצמיחה של ישראל”. לפני פחות מחודש, רשמה... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->