צור קשר

    רוצים להתייעץ אתנו?

    אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




    אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל
    [recaptcha theme:dark]

    EMAIL MARKETING

    EMAIL MARKETING

     

    המייל הוא כלי שיווק מאוד חזק בעולם הדיגיטל כיום, לכל חברה, מותג ואפילו עסק קטן יש רשימת תפוצה מלאה בלקוחות שמחכים לקבל ניוזלטר עם מבצעים למייל. שליחת מיילים כקידום המותג יוצרת אמון כלפי המותג, מאפשרת פרסום מבצעים ייחודיים ויוצרת מעין מועדון לקוחות נאמן שמקבל באופן רציף דיוורים במייל אודות המותג. נתונים מראים כי יחס ההמרה של אימייל מרקטינג גבוה יותר מאשר כל יחס המרה של ערוץ שיווקי אחר.

    על מנת לשלוח אימיילים לרשימת תפוצה חייבים לעבוד עם מערכת התומכת בשליחה מרובה של מיילים, להכיר אותה על בוריה, לדעת לעצב בה את המיילים ושתתמוך בכל המשפך השיווקי אותו רוצים ליצור דרך המיילים.

    כדי לקבל את כל האספקט של שליחת המיילים, יש צורך במספר גורמים מעורבים:  קריאייטיב ואיפיון, תוכן המייל עצמו, פיתוח שלו במערכת דיוור וכמובן העיצוב, שלא פחות חשוב מכל שאר הדברים. בנוסף, ישנם הרבה סוגי מיילים שניתן לשלוח ללקוחות: דף נחיתה המפרסם משהו אחד ספציפי ובו משאירים פרטים או רוכשים, ניוזלטר השולח עדכונים לגבי המותג וכולל פרסומות וכישורים, מגזין מותג הכולל עדכונים עליו ועוד. ככל שנהיה יצירתיים יותר בחשיבה שלנו על התוכן ועל הצורה בה נשלחים המיילים, כך נוכל ליצור קשר טוב יותר עם הלקוחות שלנו ולגרום להם להיות נאמנים לנו לאורך זמן ולחזור ולרכוש.

    התפקיד של אימייל מרקטינג הוא להיות המוביל של כל מהלך המיילים במותג, לנהל את מערך המיילים של המותג – כתיבה, בנייה ושליחת המיילים (גם SMS נכלל לפעמים בתחום), לעבוד על הסטטיסטיקות ואחוזי הפתיחה וההמרה של המיילים על מנת לשפר אותם בעתיד, לבצע מחקר שוק בנוגע לתחום המותג והמיילים שנשלחים, בניית גאנט פרסום בו יופיעו כל הפרסומים, הזמנים, המטרות והיעדים של המותג ובעצם להיות הראש מאחורי המיילים הנשלחים, לבצע את כל האופרציה ולדאוג שרק ישתפרו עם הזמן.

    בחברת ההשמה WOJO ישנן משרות אימייל מרקטינג שרק מחכות לך, במידה ואתה אוהב את תחום הEMAIL MARKETING ומוכן לצלול לתוך עולם המיילים, אחוזי הפתיחה וההמרה, האופטימיזציה והיות המוביל בעולם המיילים.

    בהצלחה!

    מאמרים נוספים

    מהם היתרונות והחסרונות של בחירת עבודה על בסיס מקסום השכר שלי?

    מהם היתרונות והחסרונות של בחירת עבודה רק בגלל שהשכר גבוה? השאלה הנצחית האם עלי לבחור עבודה לפי מה שאני אוהב/נהנה לעשות? או לפי רמת החיים שהייתי רוצה לעצמי? לכל בחירה יש את היתרונות והחסרונות שלה בטווח הקצר ובטווח הארוך. כמובן... View Article

    לפרטים נוספים     >

    מי יכול להתאים לעבודה בחברה טכנולוגית?

    מי יכול להתאים לעבודה בחברה טכנולוגית? WOJO היא חברת השמה המתמחה בין היתר, בגיוס טכנולוגי. בחירה בקריירה טכנולוגית מתאימה בדרך כלל, לאנשים שיש להם עניין ויכולת טכנולוגי. כאלה שהם מכווני פרטים, אנליטיים וטובים בפתרון בעיות. התחום הטכנולוגי יכול להתאים גם... View Article

    לפרטים נוספים     >

    רוצים להתקבל לחברה טכנולוגית?

    רוצים להתקבל לחברה טכנולוגית? הנה מספר טיפים למה שכדאי לכם לעשות על מנת להתקבל לחברת טכנולוגית: פתחו מיומנויות רלוונטיות: וודאו שיש לכם את הכישורים והידע הדרושים כדי להיות תחרותיים בתעשיית הטכנולוגיה. למשל להירשם לקורסים רלבנטיים או לקבל הסמכה למומחיות בטכנולוגיות... View Article

    לפרטים נוספים     >

    היתרונות המנצחים שלכם עם חברת השמה?

    היתרונות המנצחים שלכם כשאתם נעזרים בחברת השמה? חברת השמה טכנולוגית עובדות עם מעסיקים באיתור וזיהוי מועמדים. הדגש הוא ההתאמה בין מחפשי העבודה, על סמך הכישורים והניסיון שלהם לבין הצרכים של המעסיקים. במהלך התהליך החברה מספקת ליווי ותמיכה כדי לעזור למחפשי... View Article

    לפרטים נוספים     >

    Powered & Designed by EVEREST

    נגישות
    -->