EMAIL MARKETING | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

EMAIL MARKETING

EMAIL MARKETING

 

המייל הוא כלי שיווק מאוד חזק בעולם הדיגיטל כיום, לכל חברה, מותג ואפילו עסק קטן יש רשימת תפוצה מלאה בלקוחות שמחכים לקבל ניוזלטר עם מבצעים למייל. שליחת מיילים כקידום המותג יוצרת אמון כלפי המותג, מאפשרת פרסום מבצעים ייחודיים ויוצרת מעין מועדון לקוחות נאמן שמקבל באופן רציף דיוורים במייל אודות המותג. נתונים מראים כי יחס ההמרה של אימייל מרקטינג גבוה יותר מאשר כל יחס המרה של ערוץ שיווקי אחר.

על מנת לשלוח אימיילים לרשימת תפוצה חייבים לעבוד עם מערכת התומכת בשליחה מרובה של מיילים, להכיר אותה על בוריה, לדעת לעצב בה את המיילים ושתתמוך בכל המשפך השיווקי אותו רוצים ליצור דרך המיילים.

כדי לקבל את כל האספקט של שליחת המיילים, יש צורך במספר גורמים מעורבים:  קריאייטיב ואיפיון, תוכן המייל עצמו, פיתוח שלו במערכת דיוור וכמובן העיצוב, שלא פחות חשוב מכל שאר הדברים. בנוסף, ישנם הרבה סוגי מיילים שניתן לשלוח ללקוחות: דף נחיתה המפרסם משהו אחד ספציפי ובו משאירים פרטים או רוכשים, ניוזלטר השולח עדכונים לגבי המותג וכולל פרסומות וכישורים, מגזין מותג הכולל עדכונים עליו ועוד. ככל שנהיה יצירתיים יותר בחשיבה שלנו על התוכן ועל הצורה בה נשלחים המיילים, כך נוכל ליצור קשר טוב יותר עם הלקוחות שלנו ולגרום להם להיות נאמנים לנו לאורך זמן ולחזור ולרכוש.

התפקיד של אימייל מרקטינג הוא להיות המוביל של כל מהלך המיילים במותג, לנהל את מערך המיילים של המותג – כתיבה, בנייה ושליחת המיילים (גם SMS נכלל לפעמים בתחום), לעבוד על הסטטיסטיקות ואחוזי הפתיחה וההמרה של המיילים על מנת לשפר אותם בעתיד, לבצע מחקר שוק בנוגע לתחום המותג והמיילים שנשלחים, בניית גאנט פרסום בו יופיעו כל הפרסומים, הזמנים, המטרות והיעדים של המותג ובעצם להיות הראש מאחורי המיילים הנשלחים, לבצע את כל האופרציה ולדאוג שרק ישתפרו עם הזמן.

בחברת ההשמה WOJO ישנן משרות אימייל מרקטינג שרק מחכות לך, במידה ואתה אוהב את תחום הEMAIL MARKETING ומוכן לצלול לתוך עולם המיילים, אחוזי הפתיחה וההמרה, האופטימיזציה והיות המוביל בעולם המיילים.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת מעצב גרפי הוא המקצוע בו מעצבים חומרים בעיקר לדפוס ודיגיטל. על ידי שילוב של תמונות, טקסט מעוצב, סמלים וכמובן צבעים – הגרפיקאי יוצר את המסר הכולל בתוך העיצוב ואותו מפרסמים באינטרנט או מדפיסים, תלוי בסוג העבודה. גם איורים,... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל מרקום

מנהל מרקום

מנהל מרקום מרקום היא מילה וותיקה בעולם התעסוקה, והיא בעצם קיצור של המונח Marketing Communication. בעולם השיווק מרקום מתייחס למכלול השיווק והפרסום של החברה, כלומר – מרקום הוא פרסום, שיווק, מכירות, יחסי ציבור וכל דבר הנכנס תחת מניפת השיווק. מנהל המרקום... View Article

לפרטים נוספים     >

SEM

SEM

SEM ראשי התיבות של SEM הם Search Engine Marketing. תחום נרחב הכולל בתוכו את השיטות לקידום ממומן במערכת החיפוש. קרוב מאוד לתחום זה הוא ה-SEO, Search Engine Optimization, המתבסס על פעילות חיפוש אורגנית במערכת החיפוש של גוגל. ה-SEM כולל תשלום... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי.... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->