EMAIL MARKETING | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

EMAIL MARKETING

EMAIL MARKETING

 

המייל הוא כלי שיווק מאוד חזק בעולם הדיגיטל כיום, לכל חברה, מותג ואפילו עסק קטן יש רשימת תפוצה מלאה בלקוחות שמחכים לקבל ניוזלטר עם מבצעים למייל. שליחת מיילים כקידום המותג יוצרת אמון כלפי המותג, מאפשרת פרסום מבצעים ייחודיים ויוצרת מעין מועדון לקוחות נאמן שמקבל באופן רציף דיוורים במייל אודות המותג. נתונים מראים כי יחס ההמרה של אימייל מרקטינג גבוה יותר מאשר כל יחס המרה של ערוץ שיווקי אחר.

על מנת לשלוח אימיילים לרשימת תפוצה חייבים לעבוד עם מערכת התומכת בשליחה מרובה של מיילים, להכיר אותה על בוריה, לדעת לעצב בה את המיילים ושתתמוך בכל המשפך השיווקי אותו רוצים ליצור דרך המיילים.

כדי לקבל את כל האספקט של שליחת המיילים, יש צורך במספר גורמים מעורבים:  קריאייטיב ואיפיון, תוכן המייל עצמו, פיתוח שלו במערכת דיוור וכמובן העיצוב, שלא פחות חשוב מכל שאר הדברים. בנוסף, ישנם הרבה סוגי מיילים שניתן לשלוח ללקוחות: דף נחיתה המפרסם משהו אחד ספציפי ובו משאירים פרטים או רוכשים, ניוזלטר השולח עדכונים לגבי המותג וכולל פרסומות וכישורים, מגזין מותג הכולל עדכונים עליו ועוד. ככל שנהיה יצירתיים יותר בחשיבה שלנו על התוכן ועל הצורה בה נשלחים המיילים, כך נוכל ליצור קשר טוב יותר עם הלקוחות שלנו ולגרום להם להיות נאמנים לנו לאורך זמן ולחזור ולרכוש.

התפקיד של אימייל מרקטינג הוא להיות המוביל של כל מהלך המיילים במותג, לנהל את מערך המיילים של המותג – כתיבה, בנייה ושליחת המיילים (גם SMS נכלל לפעמים בתחום), לעבוד על הסטטיסטיקות ואחוזי הפתיחה וההמרה של המיילים על מנת לשפר אותם בעתיד, לבצע מחקר שוק בנוגע לתחום המותג והמיילים שנשלחים, בניית גאנט פרסום בו יופיעו כל הפרסומים, הזמנים, המטרות והיעדים של המותג ובעצם להיות הראש מאחורי המיילים הנשלחים, לבצע את כל האופרציה ולדאוג שרק ישתפרו עם הזמן.

בחברת ההשמה WOJO ישנן משרות אימייל מרקטינג שרק מחכות לך, במידה ואתה אוהב את תחום הEMAIL MARKETING ומוכן לצלול לתוך עולם המיילים, אחוזי הפתיחה וההמרה, האופטימיזציה והיות המוביל בעולם המיילים.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

טיפים פשוטים לכתיבת קורות חיים

איך מחפשים עבודה?

לפני ארבעים שנה, היה נהוג למצוא עבודה מייד לאחר השחרור מצה”ל, ולהחזיק בה עד שמגיעים לגיל פרישה. היום, סטטיסטית עובדים מחליפים עבודות בכל שלוש שנים, ומעוניינים לשפר את מצבם מבחינת שכר, תנאים, עניין ובניית קריירה. אם גם אתם הגעתם לשלב... View Article

לפרטים נוספים     >

חברת השמה - לחסוך כסף לארגון

חברת השמה – לחסוך כסף לארגון

חברת השמה – לחסוך כסף לארגון חברת השמה – לחסוך כסף לארגון על מנת לבצע גיוס ממוקד של עובדים חדשים, שימוש בשירותיה של חברת השמה המתמחה בנושא עשוי לחסוך זמן רב, ובמקביל גם  הרבה כסף לחברה המגייסת. תהליכי הכשרה של... View Article

לפרטים נוספים     >

דרושים מפתחי FULL STACK

דרושים מפתחי FULL STACK

דרושים מפתחי FULL STACK חברת ההשמה WOJO מתמחה בגיוס מפתחים , ומפתחי FULL STACK בפרט אנו מחפשים לגייס מפתחי FULL STACK בלי ניסיון ו מפתחי FULL STACK עם ניסיון . חברת ההשמה WOJO בקשר יומיומי עם מעל 100 חברות שונות... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל תוכן

מנהל תוכן

מנהל תוכן מנהל תוכן מתעסק בתוכן, כמשתמע משמו, במגוון פלטפורמות שונות, לפי הצורך ולפי אופי החברה. אחת ממשימות מנהל התוכן היא לנהל את התוכן באתר החברה – להוסיף תוכן כגון כתבות ומאמרים להוריד תוכן מיותר ולהזין ולשכתב תוכן, וכל זה... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->