EMAIL MARKETING | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

EMAIL MARKETING

EMAIL MARKETING

 

המייל הוא כלי שיווק מאוד חזק בעולם הדיגיטל כיום, לכל חברה, מותג ואפילו עסק קטן יש רשימת תפוצה מלאה בלקוחות שמחכים לקבל ניוזלטר עם מבצעים למייל. שליחת מיילים כקידום המותג יוצרת אמון כלפי המותג, מאפשרת פרסום מבצעים ייחודיים ויוצרת מעין מועדון לקוחות נאמן שמקבל באופן רציף דיוורים במייל אודות המותג. נתונים מראים כי יחס ההמרה של אימייל מרקטינג גבוה יותר מאשר כל יחס המרה של ערוץ שיווקי אחר.

על מנת לשלוח אימיילים לרשימת תפוצה חייבים לעבוד עם מערכת התומכת בשליחה מרובה של מיילים, להכיר אותה על בוריה, לדעת לעצב בה את המיילים ושתתמוך בכל המשפך השיווקי אותו רוצים ליצור דרך המיילים.

כדי לקבל את כל האספקט של שליחת המיילים, יש צורך במספר גורמים מעורבים:  קריאייטיב ואיפיון, תוכן המייל עצמו, פיתוח שלו במערכת דיוור וכמובן העיצוב, שלא פחות חשוב מכל שאר הדברים. בנוסף, ישנם הרבה סוגי מיילים שניתן לשלוח ללקוחות: דף נחיתה המפרסם משהו אחד ספציפי ובו משאירים פרטים או רוכשים, ניוזלטר השולח עדכונים לגבי המותג וכולל פרסומות וכישורים, מגזין מותג הכולל עדכונים עליו ועוד. ככל שנהיה יצירתיים יותר בחשיבה שלנו על התוכן ועל הצורה בה נשלחים המיילים, כך נוכל ליצור קשר טוב יותר עם הלקוחות שלנו ולגרום להם להיות נאמנים לנו לאורך זמן ולחזור ולרכוש.

התפקיד של אימייל מרקטינג הוא להיות המוביל של כל מהלך המיילים במותג, לנהל את מערך המיילים של המותג – כתיבה, בנייה ושליחת המיילים (גם SMS נכלל לפעמים בתחום), לעבוד על הסטטיסטיקות ואחוזי הפתיחה וההמרה של המיילים על מנת לשפר אותם בעתיד, לבצע מחקר שוק בנוגע לתחום המותג והמיילים שנשלחים, בניית גאנט פרסום בו יופיעו כל הפרסומים, הזמנים, המטרות והיעדים של המותג ובעצם להיות הראש מאחורי המיילים הנשלחים, לבצע את כל האופרציה ולדאוג שרק ישתפרו עם הזמן.

בחברת ההשמה WOJO ישנן משרות אימייל מרקטינג שרק מחכות לך, במידה ואתה אוהב את תחום הEMAIL MARKETING ומוכן לצלול לתוך עולם המיילים, אחוזי הפתיחה וההמרה, האופטימיזציה והיות המוביל בעולם המיילים.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

shutterstock_1294631191 (1)

האם צריך תואר אקדמי בשביל לעבוד בהייטק?

  האם צריך תואר אקדמי בשביל לעבוד בהייטק? רוב העובדים בעולם ההייטק מחזיקים באחד מהתארים האקדמיים הרלוונטיים לתחומים הטכנולוגיים, כמו למשל מדעי המחשב והנדסת תוכנה – אך לא כולם. ישנן דרכים נוספות למצוא תפקיד התחלתי בתחום ומשם לעשות את המיטב... View Article

לפרטים נוספים     >

shutterstock_308466854 (1)

איך להצליח למצוא עבודה בתחום המקצועי שלכם?

  איך להצליח למצוא עבודה בתחום המקצועי שלכם? אנשים רבים נרשמים לתואר או לקורס המקצועי שהם בחרו עם ציפיות גדולות למצוא עבודה לאחריו. כשהם יוצאים מהלימודים, לפעמים המציאות טופחת על פניהם והם נוחלים אכזבה. פעמים רבות הם מתייאשים ומתפשרים על... View Article

לפרטים נוספים     >

איך להיכנס לעולם ההיטק

איך להיכנס לעולם ההייטק

נמאס לכם לבוא לעבודה עם חליפה? תמיד חלמתם על מסאז’ בשעת עבודה ? או אולי לבוא עם שורט וגופייה ? או אפילו לתפוס איזה טיסה קלה .. תעשיית ההייטק בישראל מתחלקת לשניים – אלו שעובדים בה, ואלו שהיו רוצים לעבוד... View Article

לפרטים נוספים     >

איזה חברת השמה כדאי לי

5 מיתוסים על חברות השמה

  חברות השמה הפכו לאחת הדרכים המקובלות לגיוס עובדים, בעיקר בשוק ההייטק ושווקים אחרים עתירי ידע בהם תהליכי ההשמה הם מורכבים ודורשים התמחויות. לכן, כאשר אתם מחפשים עבודה חשוב לדעת כיצד להתנהל מול חברות אלו ולהבין שלא כל מה שחשבתם... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->