טיפים פשוטים לכתיבת קורות חיים מנצחים,וגם כיצד תגדיל את הסיכויים שיבחרו בך

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

טיפים פשוטים לכתיבת קורות חיים מנצחים

טיפים פשוטים לכתיבת קורות חיים מנצחים,

כיצד תגדיל את הסיכויים שיבחרו בקורות החיים שלך?

כולם יודעים כמה הקורות חיים חשובים למציאת עבודה , אבל לא כולם יודעים כיצד לכתוב אותם נכון (איך לבדל את עצמך ממאות האחרים ).

לכל משרה שמפורסמת מגיעים עשרות, לפעמים מאות פונים.

התוצאה – על שולחנו של מנהל ההשמה ערימת קורות חיים, ממנה ייבחרו מספר מצומצם של מרואיינים לצעד הבא לקראת איוש המשרה הנחשקת.

אם קורות החיים שלכם נמצאים בין ערימת קורות החיים המיועדת לסינון – איך תוכלו להגדיל את הסיכוי שדווקא שלכם “תעלה בגורל”? איך תוודאו שתזומנו לראיונות מתאימים ושמנהלי השמה לא יוכלו להתעלם מקורות החיים שלכם?

כמה טיפים שחשוב שתכירו :

טיפ ראשון – הוסיפו כותרת מתומצתת או מכתב מקדים

בקורות החיים שלכם יש בוודאי פיסקה המכילה את הפרטים האישיים שלכם, פיסקה המתייחסת לניסיון התעסוקתי שלכם, פיסקה המתייחסת ללימודים והכשרות, ועוד פריטי מידע שונים שהם רלוונטיים (אנחנו מקווים) למשרה החדשה שאתם רוצים להשיג.

על מנת להגדיל את הסיכוי לבלוט בערימה, מומלץ לחשוב אחרת, להיות שונים, להגיש את המידע למנהלי כוח האדם באופן שמתחשב בעומס שהם נמצאים בו, יעיל, שונה, והגיוני.

המלצתנו הראשונה היא – התחילו את המסמך בתקציר מתומצת של המידע החשוב ביותר בו. במעלה המסמך כתבו את שמכם, פרטי התקשרות, ואיזו עבודה אתם מחפשים.

סכמו את כותרת קורות החיים בקו אופקי, ומשם פרטו אודות הניסיון שלכם.

עוד דרך טובה היא לכתוב מכתב מקדים:

כמו כל קמפיין פרסומי יעיל מתחיל בסיסמא מקדימה. מכתב מקדים הוא בעצם הטיזר שלך, ומטרתו לעורר במעסיק סקרנות לעבור לקורות החיים שלך.

חשוב להתאים את המכתב לסוג המשרה ולפרט במכתב המקדים כיצד אתם עונים על הדרישות נוסח אחיד לא עושה את העבודה.

חשוב לא פחות שהמעסיק יחוש כי המכתב המקדים צורף לו באופן אישי ולא באופן גורף לכלל המעסיקים.

טיפ שני – הוסיפו תמונה

במסמך הקורות חיים שלכם, בדיוק כמו במאמרים באינטרנט או בעיתונים, תמונות מדברות חזק יותר ממילים.

לכן, אנחנו מציעים להוסיף תמונה קטנה (ואיכותית) למסמך קורות החיים שלכם. הוסיפו תמונה קטנה ומקצועית, לחלק  העליון של מסמך קורות החיים שלכם, ליד השם.

או שאפשר לעשות זאת על ידי עיצוב ייחודי לקורות החיים.

על ידי שימוש בצבע  ועל ידי גישה מקורית ורעננה, לדוגמא:

עבור תפקיד של מעצבי אתרים -עצבו את קורות החיים שלכם כדף אינטרנט.

עבור משרת שף -תוכלו לעצב אותם כתפריט ועבור כתב שטח-תוכלו לעצב אותם כידיעה עיתונאית.

מקוריות הוא שם המשחק. ככל שתהיו יותר מקוריים (מבלי להעיק!), תצליחו למשוך את תשומת לבו ולהגדיל את סיכויכם להגיע לראיון עבודה.

טיפ שלישי – זה לא יהיה יותר מעמוד אחד

ברור לנו שיש לכם הרבה מה להגיד על עצמכם. אחרי הכל – עשיתם הרבה, עבדתם בארגונים רבים, אתם דוברים הרבה שפות, ויש לכם תחביבים חשובים.

בואו נחשוב על זה רגע ברצינות – הרי מנהלי ההשמה מפוצצים במסמכי קורות חיים שהם צריכים לעיין בהם.

הם יעריכו תקציר שיווקי ומרשים של הנסיון שלכם, שיוגש בצורה מסודרת (ככה שגם ברפרוף אפשר להתרשם מעיקרי הדברים), על פני עמוד אחד בלבד.

לכן – קצרו. מחקו שורות לא רלוונטיות, צמצמו תיאורים.

טיפ לסיכום – תהיו כנים

הטיפ שאיתו נסיים את הרשימה, הוא טיפ חשוב בתהליך מציאת העבודה כמו בכל תהליך אחר בחיים.

הטיפ הוא – כתבו במסמך קורות החיים שלכם מידע אותנטי, המתאר אתכם בצורה שיווקית וצבעונית – אבל נאמן לאמת, ובאופן שבו אתם יודעים שמנהל ההשמה שיפגוש אתכם לא יתאכזב מן ההפרש בין מה שמתואר במסמך קורות החיים שלכם לבין תיאור הניסיון, ההשכלה והיכולות שלכם – כשתפגשו.

מסמך קורות חיים שיתאר בצורה אמינה וכנה את הניסיון התעסוקתי שלכם, שהוא קצר, מזמין, ומיועד לקריאה מרפרפת של אנשים עסוקים – עשוי להקנות לכם יתרון על פני מסמכי קורות חיים אחרים.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

מחפש מנהל דיגיטל

מחפש מנהל דיגיטל? למה כדאי לך לפנות לחברת השמה

מחפש מנהל דיגיטל? למה כדאי לך לפנות לחברת השמה העולם מתקדם בצעדי ענק, לכן שיווק ופרסום באמצעות האינטרנט מהווים כיום חלק בלתי נפרד מכל ארגון שמעוניין להצליח. מנהל דיגיטל יכול להפוך לגורם דומיננטי במיוחד ב”התנעה” של הארגון ובהובלתו קדימה, בתנאי... View Article

לפרטים נוספים     >

Media Buyer / מדיה באייר

Media Buyer

Media Buyer עולם פרסום האונליין הולך ומתחזק בכל רגע שעובר, בהשוואה לפרסום אופליין (טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות וכו’) הוא נחשב מתקדם ומעניין הרבה יותר. בעולם האונליין, תפקיד הMedia Buyer- נחשב לאחד התחומים המרתקים שקיימים כיום. תפקיד  Media Buyer / מדיה באייר כולל... View Article

לפרטים נוספים     >

חברת השמה לסטארטפים

מחפש עובדים לסטארטאפ

מחפש עובדים לסטארטאפ?  כיצד חברת השמה תחסוך לך זמן יקר יש משהו מיוחד בחברת סטארטאפ, העובדת בשילוב כוחות ובאופן אינטנסיבי, לכן גיוס עבור חברות סטארטאפ חייבת להיעשות באותה הגישה. יחסי האנוש בין העובדים חייבים להיות טובים, והיכולת לתקשר בצורה מצוינת... View Article

לפרטים נוספים     >

חברת השמה להייטק WOJO

חברת השמה להייטק

חברת השמה להייטק חשיבותה של חברת השמה להייטק ולגיוס למשרות זוטרות ובכירות כאחד בתחום ההייטק, היא גבוהה במיוחד כיוון שמרבית החברות אינן מעסיקות מחלקת גיוס כדרך קבע. כאשר נוצר הצורך לאייש משרות ובמיוחד מכיוון שתפקידים בהייטק דורשים השכלה וניסיון ספציפיים... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->