קופירייטר | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

קופירייטר

קופירייטר

או בשמו העברי – רעיונאי, הוא האדם העומד מאחורי הרעיון הפרסומי.

הקופירייטר הוא חלק חשוב מאוד ממשרד הפרסום בו הוא עובד,

ואפשר להגיד שהוא החלק היצירתי ביותר בתהליך הוצאת הפרסום לפועל, מרגע הרעיון ועד הרגע בו הוא באוויר.

כל פרסומת בטלוויזיה, שלט חוצות, סרטון באינטרנט ואף כל כותרת של כתבה ואתר, עברו דרך הקופירייטר.

על מנת שהמסר הפרסום יעבור כמו שצריך, עם רעיון יצירתי ועניין רב – תוכן הפרסום הוא החשוב ביותר, וזו עבודתו של הקופירייטר.

הקופירייטר חושב על הרעיון, כיצד להציג אותו ומהי הדרך הטובה ביותר להעביר אותו לצרכן כדי לגרום לו לאהוד את המותג ולרכוש אותו.

הקופירייטרים מכירים את עולם הפרסום ומנתחים את תחום המותג הספציפי אותו הם מפרסמים,

וזאת כדי להגיע לפתרון הטוב ביותר כדי להעביר את מסר הפרסום, בצורה כזו שישפיע על הצרכן באפקטיביות רבה.

הרעיונאי הוגה את הרעיון ומנסח אותו לכדי מסר מנצח, ויחד עם הגרפיקאים, אנשי הקריאייטיב והארט במשרד הפרסום – הם יוצרים את הפרסומת השלמה.

כדי להיות קופירייטר, צריך כישרון מולד וחיבור למילים עם קורטוב של יצירתיות ודמיון מפותח.

רעיונות מבריקים ומשחקי מילים הם חלק אינטגראלי מהעבודה השוטפת, וכמה שהמוח חריף יותר, כך הרעיונות של הרעיונאי מדוייקים וחדים יותר.

אבל להיות יצירתי ובעל כישרון למילים זה לא מספיק, צריך להשתפר ולהשתפשף, ממש לאמן את שריר המילה הכתובה והיצירתיות.

איך עושים זאת? ישנם קורסי קופירייט שניתן לקחת, שם לומדים על טכניקות חשיבה ופיתוח יצירתיות, להיחשף למכלול המושגים בתחום וגם ללמוד על עולם הפרסום באופן כללי, כל הדברים הללו ימקדו אתכם ויפתחו את הקופירייטר שטמון בכם.

בנוסף ללימוד קורסים, ישנם מהלכים שניתן לעשות לבד ולהתפתח דרכם, כמו לעקוב אחר קופירייטרים דגולים וללמוד מהם,

לנתח פרסומות קיימות ואף להמציא אתגרים חדשים ולחשוב איך אתה בתור קופירייטר היית מפצח את הבריפים הקיימים.

לסיכום, מקצוע הקופירייטר מתקשר בעיקרו לרעיון ולמסר העומד מאחורי הפרסום.

הקופירייטרים הם אנשים בעלי כישרון במילה הכתובה, יצירתיות ודמיון מפותח, משום שהם צריכים לדעת כיצד לפצח את הפרסום ולהגיע ללב הצרכנים,

אך כישרון הוא לא הכל בעולם זה, חשוב ללמוד ולהשתפשף כדי להגיע ליצירתיות פורצת גבולות.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת מעצב גרפי הוא המקצוע בו מעצבים חומרים בעיקר לדפוס ודיגיטל. על ידי שילוב של תמונות, טקסט מעוצב, סמלים וכמובן צבעים – הגרפיקאי יוצר את המסר הכולל בתוך העיצוב ואותו מפרסמים באינטרנט או מדפיסים, תלוי בסוג העבודה. גם איורים,... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל מרקום

מנהל מרקום

מנהל מרקום מרקום היא מילה וותיקה בעולם התעסוקה, והיא בעצם קיצור של המונח Marketing Communication. בעולם השיווק מרקום מתייחס למכלול השיווק והפרסום של החברה, כלומר – מרקום הוא פרסום, שיווק, מכירות, יחסי ציבור וכל דבר הנכנס תחת מניפת השיווק. מנהל המרקום... View Article

לפרטים נוספים     >

SEM

SEM

SEM ראשי התיבות של SEM הם Search Engine Marketing. תחום נרחב הכולל בתוכו את השיטות לקידום ממומן במערכת החיפוש. קרוב מאוד לתחום זה הוא ה-SEO, Search Engine Optimization, המתבסס על פעילות חיפוש אורגנית במערכת החיפוש של גוגל. ה-SEM כולל תשלום... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי.... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->