קופירייטר | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

קופירייטר

קופירייטר

או בשמו העברי – רעיונאי, הוא האדם העומד מאחורי הרעיון הפרסומי.

הקופירייטר הוא חלק חשוב מאוד ממשרד הפרסום בו הוא עובד,

ואפשר להגיד שהוא החלק היצירתי ביותר בתהליך הוצאת הפרסום לפועל, מרגע הרעיון ועד הרגע בו הוא באוויר.

כל פרסומת בטלוויזיה, שלט חוצות, סרטון באינטרנט ואף כל כותרת של כתבה ואתר, עברו דרך הקופירייטר.

על מנת שהמסר הפרסום יעבור כמו שצריך, עם רעיון יצירתי ועניין רב – תוכן הפרסום הוא החשוב ביותר, וזו עבודתו של הקופירייטר.

הקופירייטר חושב על הרעיון, כיצד להציג אותו ומהי הדרך הטובה ביותר להעביר אותו לצרכן כדי לגרום לו לאהוד את המותג ולרכוש אותו.

הקופירייטרים מכירים את עולם הפרסום ומנתחים את תחום המותג הספציפי אותו הם מפרסמים,

וזאת כדי להגיע לפתרון הטוב ביותר כדי להעביר את מסר הפרסום, בצורה כזו שישפיע על הצרכן באפקטיביות רבה.

הרעיונאי הוגה את הרעיון ומנסח אותו לכדי מסר מנצח, ויחד עם הגרפיקאים, אנשי הקריאייטיב והארט במשרד הפרסום – הם יוצרים את הפרסומת השלמה.

כדי להיות קופירייטר, צריך כישרון מולד וחיבור למילים עם קורטוב של יצירתיות ודמיון מפותח.

רעיונות מבריקים ומשחקי מילים הם חלק אינטגראלי מהעבודה השוטפת, וכמה שהמוח חריף יותר, כך הרעיונות של הרעיונאי מדוייקים וחדים יותר.

אבל להיות יצירתי ובעל כישרון למילים זה לא מספיק, צריך להשתפר ולהשתפשף, ממש לאמן את שריר המילה הכתובה והיצירתיות.

איך עושים זאת? ישנם קורסי קופירייט שניתן לקחת, שם לומדים על טכניקות חשיבה ופיתוח יצירתיות, להיחשף למכלול המושגים בתחום וגם ללמוד על עולם הפרסום באופן כללי, כל הדברים הללו ימקדו אתכם ויפתחו את הקופירייטר שטמון בכם.

בנוסף ללימוד קורסים, ישנם מהלכים שניתן לעשות לבד ולהתפתח דרכם, כמו לעקוב אחר קופירייטרים דגולים וללמוד מהם,

לנתח פרסומות קיימות ואף להמציא אתגרים חדשים ולחשוב איך אתה בתור קופירייטר היית מפצח את הבריפים הקיימים.

לסיכום, מקצוע הקופירייטר מתקשר בעיקרו לרעיון ולמסר העומד מאחורי הפרסום.

הקופירייטרים הם אנשים בעלי כישרון במילה הכתובה, יצירתיות ודמיון מפותח, משום שהם צריכים לדעת כיצד לפצח את הפרסום ולהגיע ללב הצרכנים,

אך כישרון הוא לא הכל בעולם זה, חשוב ללמוד ולהשתפשף כדי להגיע ליצירתיות פורצת גבולות.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

270_3

חברות השמה המתמחות בשיווק

בדרך כלל, חברות השמה מספקות מידע על משרות פתוחות במגוון תחומים – כמו למשל משרות בתחום ההיי-טק, אדמיניסטרציה וניהול, תרגום, ועוד המון. אבל דווקא תחום השיווק מכיל לא רק סוגים רבים של משרות, הוא גם תחום השמה ייחודי הדורש היכרות... View Article

לפרטים נוספים     >

370

7 טיפים לשימוש נכון בשפת הגוף בראיון עבודה

אתם בחדר ההמתנה מתנשפים, כמעט איחרתם כי הנהג של האוטובוס איחר לכם דווקא היום! אבל הצלחתם להגיע בזמן, פשוט רצתם כמו מטורפים רק כדי לא לאחר. ואז אתם מגלים שהראיון מתעכב, כי צץ משהו למראיין והוא מתנצל ואומר לכם שתיאלצו... View Article

לפרטים נוספים     >

שש שאלות מכשילות בראיונות עבודה וכיצד לענות עליהן

טיפים לחיפוש עבודה בתל אביב

חיפוש עבודה בתל אביב – כמו בערים גדולות אחרות מסביב לעולם, גם בתל אביב תמצאו חוקים אחרים לתהליך של חיפוש עבודה. רבים ממקומות העבודה דורשים מאפיינים ספציפיים ויכולות גבוהות; השכר הוא גבוה יחסית לשכר במקצועות דומים מחוץ לתל אביב –... View Article

לפרטים נוספים     >

370-x-240

השמה טכנולוגית בענף ההייטק

השמה טכנולוגית בענף ההייטק עם 10% מכלל המועסקים במשק, 15% מהתוצר המקומי הגולמי (תמ”ג) וקרוב ל-50% מהייצוא התעשייתי של ישראל, יש לענף ההייטק הישראלי את כל הנדרש כדי לעמוד מאחורי הסופרלטיב המחייב “קטר הצמיחה של ישראל”. לפני פחות מחודש, רשמה... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->