מנהל קמפיינים | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים

בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי. מנהל קמפיינים בדיגיטל יכול להיות אחראי לפלטפורמה אחת בלבד או לחילופין להיות אחראי על כל פלטפורמות הדיגיטל המשווקות, תלוי כמובן ברמת הידע שלו. בנוסף, עליו לדעת את אמצעי השיווק בו משתמשים לצורך הפרסום, אם זה פרסום ממומן, פרסום פוסטים, פרסום באנרים ברחבי המדיה או אולי ניוזלטר. כל מהלך שכזה הוא קמפיין בפני עצמו, ובראש כל קמפיין עומד מנהל הקמפיין האחראי לו.

מה התפקיד של מנהל הקמפיינים? המטרה הראשונה של מנהל הקמפיינים היא כמובן שהקמפיין יצליח, בעצם שהקמפיין יניב כמה שיותר תוצאות בתקציב הכי נמוך שאפשר. כדי לעשות זאת מנהל הקמפיינים חייב להכיר את הפלטפורמות בהן הוא מככב על בוריין ולהכיר את שוק המוצר או המותג אותו הוא מקדם. בצורה כזו מנהל הקמפיינים יוכל לשלוט בתקציב ולהקצות אותו בצורה נכונה על פני אמצעי השיווק הדיגיטליים השונים ובין הקמפיינים עצמם, כמובן בהתאם לצרכים ולמטרות של כל מותג. ישנן מספר אפשרויות בהן מנהל קמפיינים יכול למלא את תפקידו, האחת היא בחברות פרסום ודיגיטל גדולות וקטנות, בהן ניהול הקמפיינים הוא של עסקים שונים ומגוונים, או במחלקת שיווק בחברה, בה ניהול הקמפיינים מבוצע In House ומנהל הקמפיינים מנהל את הקמפיינים של המותג עצמו.

מנהל קמפיינים טוב חייב להיות עם ראש אנליטי, חלק מתפקידו העיקרי הוא בקרה על הקמפיינים ואופטימיזציה, שמתבצעת דרך סטטיסטיקות ומדידת התוצאות שהתקבלו בקמפיין. לא רק שניתוח הנתונים הוא חלק ניכר מהתפקיד, הסקת מסקנות היא הכרחית וחשובה ביותר, הרי שכך הקמפיין משתפר והתוצאות יהיו טובות יותר.

במידה ותפקיד מנהל קמפיינים עורר בך עניין, תחום הדיגיטל והשיווק קורץ לך ומספרים וסטטיסטיקות לא מפחידים אותך – חברת השמה WOJO תשמח לעזור לך למצוא את התפקיד הבא שלך בניהול קמפיינים בדיגיטל, תפקיד אשר זוכה בתקופה האחרונה למלוא הערכה במיטב משרדי הפרסום ובחברות השונות המתעסקות בתחום השיווק.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת מעצב גרפי הוא המקצוע בו מעצבים חומרים בעיקר לדפוס ודיגיטל. על ידי שילוב של תמונות, טקסט מעוצב, סמלים וכמובן צבעים – הגרפיקאי יוצר את המסר הכולל בתוך העיצוב ואותו מפרסמים באינטרנט או מדפיסים, תלוי בסוג העבודה. גם איורים,... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל מרקום

מנהל מרקום

מנהל מרקום מרקום היא מילה וותיקה בעולם התעסוקה, והיא בעצם קיצור של המונח Marketing Communication. בעולם השיווק מרקום מתייחס למכלול השיווק והפרסום של החברה, כלומר – מרקום הוא פרסום, שיווק, מכירות, יחסי ציבור וכל דבר הנכנס תחת מניפת השיווק. מנהל המרקום... View Article

לפרטים נוספים     >

SEM

SEM

SEM ראשי התיבות של SEM הם Search Engine Marketing. תחום נרחב הכולל בתוכו את השיטות לקידום ממומן במערכת החיפוש. קרוב מאוד לתחום זה הוא ה-SEO, Search Engine Optimization, המתבסס על פעילות חיפוש אורגנית במערכת החיפוש של גוגל. ה-SEM כולל תשלום... View Article

לפרטים נוספים     >

EMAIL MARKETING

EMAIL MARKETING

EMAIL MARKETING   המייל הוא כלי שיווק מאוד חזק בעולם הדיגיטל כיום, לכל חברה, מותג ואפילו עסק קטן יש רשימת תפוצה מלאה בלקוחות שמחכים לקבל ניוזלטר עם מבצעים למייל. שליחת מיילים כקידום המותג יוצרת אמון כלפי המותג, מאפשרת פרסום מבצעים... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->