מנהל קמפיינים | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים

בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי. מנהל קמפיינים בדיגיטל יכול להיות אחראי לפלטפורמה אחת בלבד או לחילופין להיות אחראי על כל פלטפורמות הדיגיטל המשווקות, תלוי כמובן ברמת הידע שלו. בנוסף, עליו לדעת את אמצעי השיווק בו משתמשים לצורך הפרסום, אם זה פרסום ממומן, פרסום פוסטים, פרסום באנרים ברחבי המדיה או אולי ניוזלטר. כל מהלך שכזה הוא קמפיין בפני עצמו, ובראש כל קמפיין עומד מנהל הקמפיין האחראי לו.

מה התפקיד של מנהל הקמפיינים? המטרה הראשונה של מנהל הקמפיינים היא כמובן שהקמפיין יצליח, בעצם שהקמפיין יניב כמה שיותר תוצאות בתקציב הכי נמוך שאפשר. כדי לעשות זאת מנהל הקמפיינים חייב להכיר את הפלטפורמות בהן הוא מככב על בוריין ולהכיר את שוק המוצר או המותג אותו הוא מקדם. בצורה כזו מנהל הקמפיינים יוכל לשלוט בתקציב ולהקצות אותו בצורה נכונה על פני אמצעי השיווק הדיגיטליים השונים ובין הקמפיינים עצמם, כמובן בהתאם לצרכים ולמטרות של כל מותג. ישנן מספר אפשרויות בהן מנהל קמפיינים יכול למלא את תפקידו, האחת היא בחברות פרסום ודיגיטל גדולות וקטנות, בהן ניהול הקמפיינים הוא של עסקים שונים ומגוונים, או במחלקת שיווק בחברה, בה ניהול הקמפיינים מבוצע In House ומנהל הקמפיינים מנהל את הקמפיינים של המותג עצמו.

מנהל קמפיינים טוב חייב להיות עם ראש אנליטי, חלק מתפקידו העיקרי הוא בקרה על הקמפיינים ואופטימיזציה, שמתבצעת דרך סטטיסטיקות ומדידת התוצאות שהתקבלו בקמפיין. לא רק שניתוח הנתונים הוא חלק ניכר מהתפקיד, הסקת מסקנות היא הכרחית וחשובה ביותר, הרי שכך הקמפיין משתפר והתוצאות יהיו טובות יותר.

במידה ותפקיד מנהל קמפיינים עורר בך עניין, תחום הדיגיטל והשיווק קורץ לך ומספרים וסטטיסטיקות לא מפחידים אותך – חברת השמה WOJO תשמח לעזור לך למצוא את התפקיד הבא שלך בניהול קמפיינים בדיגיטל, תפקיד אשר זוכה בתקופה האחרונה למלוא הערכה במיטב משרדי הפרסום ובחברות השונות המתעסקות בתחום השיווק.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

טיפים פשוטים לכתיבת קורות חיים

איך מחפשים עבודה?

לפני ארבעים שנה, היה נהוג למצוא עבודה מייד לאחר השחרור מצה”ל, ולהחזיק בה עד שמגיעים לגיל פרישה. היום, סטטיסטית עובדים מחליפים עבודות בכל שלוש שנים, ומעוניינים לשפר את מצבם מבחינת שכר, תנאים, עניין ובניית קריירה. אם גם אתם הגעתם לשלב... View Article

לפרטים נוספים     >

חברת השמה - לחסוך כסף לארגון

חברת השמה – לחסוך כסף לארגון

חברת השמה – לחסוך כסף לארגון חברת השמה – לחסוך כסף לארגון על מנת לבצע גיוס ממוקד של עובדים חדשים, שימוש בשירותיה של חברת השמה המתמחה בנושא עשוי לחסוך זמן רב, ובמקביל גם  הרבה כסף לחברה המגייסת. תהליכי הכשרה של... View Article

לפרטים נוספים     >

דרושים מפתחי FULL STACK

דרושים מפתחי FULL STACK

דרושים מפתחי FULL STACK חברת ההשמה WOJO מתמחה בגיוס מפתחים , ומפתחי FULL STACK בפרט אנו מחפשים לגייס מפתחי FULL STACK בלי ניסיון ו מפתחי FULL STACK עם ניסיון . חברת ההשמה WOJO בקשר יומיומי עם מעל 100 חברות שונות... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל תוכן

מנהל תוכן

מנהל תוכן מנהל תוכן מתעסק בתוכן, כמשתמע משמו, במגוון פלטפורמות שונות, לפי הצורך ולפי אופי החברה. אחת ממשימות מנהל התוכן היא לנהל את התוכן באתר החברה – להוסיף תוכן כגון כתבות ומאמרים להוריד תוכן מיותר ולהזין ולשכתב תוכן, וכל זה... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->