מנהל קמפיינים | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים

בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי. מנהל קמפיינים בדיגיטל יכול להיות אחראי לפלטפורמה אחת בלבד או לחילופין להיות אחראי על כל פלטפורמות הדיגיטל המשווקות, תלוי כמובן ברמת הידע שלו. בנוסף, עליו לדעת את אמצעי השיווק בו משתמשים לצורך הפרסום, אם זה פרסום ממומן, פרסום פוסטים, פרסום באנרים ברחבי המדיה או אולי ניוזלטר. כל מהלך שכזה הוא קמפיין בפני עצמו, ובראש כל קמפיין עומד מנהל הקמפיין האחראי לו.

מה התפקיד של מנהל הקמפיינים? המטרה הראשונה של מנהל הקמפיינים היא כמובן שהקמפיין יצליח, בעצם שהקמפיין יניב כמה שיותר תוצאות בתקציב הכי נמוך שאפשר. כדי לעשות זאת מנהל הקמפיינים חייב להכיר את הפלטפורמות בהן הוא מככב על בוריין ולהכיר את שוק המוצר או המותג אותו הוא מקדם. בצורה כזו מנהל הקמפיינים יוכל לשלוט בתקציב ולהקצות אותו בצורה נכונה על פני אמצעי השיווק הדיגיטליים השונים ובין הקמפיינים עצמם, כמובן בהתאם לצרכים ולמטרות של כל מותג. ישנן מספר אפשרויות בהן מנהל קמפיינים יכול למלא את תפקידו, האחת היא בחברות פרסום ודיגיטל גדולות וקטנות, בהן ניהול הקמפיינים הוא של עסקים שונים ומגוונים, או במחלקת שיווק בחברה, בה ניהול הקמפיינים מבוצע In House ומנהל הקמפיינים מנהל את הקמפיינים של המותג עצמו.

מנהל קמפיינים טוב חייב להיות עם ראש אנליטי, חלק מתפקידו העיקרי הוא בקרה על הקמפיינים ואופטימיזציה, שמתבצעת דרך סטטיסטיקות ומדידת התוצאות שהתקבלו בקמפיין. לא רק שניתוח הנתונים הוא חלק ניכר מהתפקיד, הסקת מסקנות היא הכרחית וחשובה ביותר, הרי שכך הקמפיין משתפר והתוצאות יהיו טובות יותר.

במידה ותפקיד מנהל קמפיינים עורר בך עניין, תחום הדיגיטל והשיווק קורץ לך ומספרים וסטטיסטיקות לא מפחידים אותך – חברת השמה WOJO תשמח לעזור לך למצוא את התפקיד הבא שלך בניהול קמפיינים בדיגיטל, תפקיד אשר זוכה בתקופה האחרונה למלוא הערכה במיטב משרדי הפרסום ובחברות השונות המתעסקות בתחום השיווק.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

270_3

חברות השמה המתמחות בשיווק

בדרך כלל, חברות השמה מספקות מידע על משרות פתוחות במגוון תחומים – כמו למשל משרות בתחום ההיי-טק, אדמיניסטרציה וניהול, תרגום, ועוד המון. אבל דווקא תחום השיווק מכיל לא רק סוגים רבים של משרות, הוא גם תחום השמה ייחודי הדורש היכרות... View Article

לפרטים נוספים     >

370

7 טיפים לשימוש נכון בשפת הגוף בראיון עבודה

אתם בחדר ההמתנה מתנשפים, כמעט איחרתם כי הנהג של האוטובוס איחר לכם דווקא היום! אבל הצלחתם להגיע בזמן, פשוט רצתם כמו מטורפים רק כדי לא לאחר. ואז אתם מגלים שהראיון מתעכב, כי צץ משהו למראיין והוא מתנצל ואומר לכם שתיאלצו... View Article

לפרטים נוספים     >

שש שאלות מכשילות בראיונות עבודה וכיצד לענות עליהן

טיפים לחיפוש עבודה בתל אביב

חיפוש עבודה בתל אביב – כמו בערים גדולות אחרות מסביב לעולם, גם בתל אביב תמצאו חוקים אחרים לתהליך של חיפוש עבודה. רבים ממקומות העבודה דורשים מאפיינים ספציפיים ויכולות גבוהות; השכר הוא גבוה יחסית לשכר במקצועות דומים מחוץ לתל אביב –... View Article

לפרטים נוספים     >

370-x-240

השמה טכנולוגית בענף ההייטק

השמה טכנולוגית בענף ההייטק עם 10% מכלל המועסקים במשק, 15% מהתוצר המקומי הגולמי (תמ”ג) וקרוב ל-50% מהייצוא התעשייתי של ישראל, יש לענף ההייטק הישראלי את כל הנדרש כדי לעמוד מאחורי הסופרלטיב המחייב “קטר הצמיחה של ישראל”. לפני פחות מחודש, רשמה... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->