מנהל מרקום | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

מנהל מרקום

מנהל מרקום

מרקום היא מילה וותיקה בעולם התעסוקה, והיא בעצם קיצור של המונח Marketing Communication.

בעולם השיווק מרקום מתייחס למכלול השיווק והפרסום של החברה, כלומר – מרקום הוא פרסום, שיווק, מכירות, יחסי ציבור וכל דבר הנכנס תחת מניפת השיווק.

מנהל המרקום יכול להיקרא גם מנהל התקשורת השיווקית בחברה.

מנהל מרקום הוא האיש אשר אחראי לשיווק והפרסום, אצלו מתנכזים כל החומרים השיווקים והפרסומיים של החברה והוא אחראי לעשות אינטגרציה ביניהם לבין האסטרטגייה השיווקית של החברה, מחליט מה כדאי לפרסם ואיפה, מזקק את המסרים ואמון על נראות החומרים.

מנהל המרקום בעצם מנהל את כל תמהיל התקשורת השיווקית של החברה, אחראי לתדמית החברה באמצעות מסרים מדויקים, נראות מעולה ואסטרטגיה שיווקית נכונה.

איזה עבודות הן באחריות מנהל המרקום?

הפקת ברושורים ופליירים אודות החברה, מיתוג החברה, ארגון כנסים ונראות החברה, ניהול תוכן וכמובן פעילות ברשתות החברתיות.

איש המרקום הוא בכיר בחברה, בדרך כלל תחת סמנכ”ל השיווק (אם קיים כזה) ועובד איתו בשיתוף פעולה מלא ולוקח חלק גדול בהחלטות אסטרטגיית השיווק של החברה.

כדי להיות איש מרקום טוב, בראש ובראשונה צריך ניסיון בעולם הפרסום והשיווק, חייבים להכיר את כל המרכיבים בו בצורה טובה מאוד כדי לדעת לפקח על התהליכים וכדי לקחת החלטות חשובות בנוגע לשיווק החברה.

בנוסף לכך, חשיבה צרכנית היא מאוד חשובה במקרה הזה, בתפקיד זה יש צורך עז להבין איך הצרכן קונה ובהתאם לכך לבנות את האסטרטגיה השיווקית של החברה לפיה פועלים.

לא פחות חשוב משני אלה, יכולת הכתיבה של איש המרקום צריכה להיות טובה, יחד עם חשיבה שיווקית חדה ומפותחת.

השילוב של שניהם יחד יהפוך איש מרקום מטוב למצויין.

תחום ניהול המרקום צובר תאוצה לאחרונה בחברות הייטק ומדיה גדולות, שם לכל חברה יש מנהל מרקום האחראי לפעילות השיווקית.

בחברת השמה WOJO ישמחו למצוא לכם את משרת חלומותיכם כמנהלי מרקום, אם אתם חדים והחשיבה השיווקית שלכם היא טובה, אתם מבינים בתחום המדיה ויש לכם ניסיון מעולם השיווק – משרת מנהל המרקום יכולה להיות בדיוק מה שאתם מחפשים.

 

בהצלחה!

מאמרים נוספים

270_3

חברות השמה המתמחות בשיווק

בדרך כלל, חברות השמה מספקות מידע על משרות פתוחות במגוון תחומים – כמו למשל משרות בתחום ההיי-טק, אדמיניסטרציה וניהול, תרגום, ועוד המון. אבל דווקא תחום השיווק מכיל לא רק סוגים רבים של משרות, הוא גם תחום השמה ייחודי הדורש היכרות... View Article

לפרטים נוספים     >

370

7 טיפים לשימוש נכון בשפת הגוף בראיון עבודה

אתם בחדר ההמתנה מתנשפים, כמעט איחרתם כי הנהג של האוטובוס איחר לכם דווקא היום! אבל הצלחתם להגיע בזמן, פשוט רצתם כמו מטורפים רק כדי לא לאחר. ואז אתם מגלים שהראיון מתעכב, כי צץ משהו למראיין והוא מתנצל ואומר לכם שתיאלצו... View Article

לפרטים נוספים     >

שש שאלות מכשילות בראיונות עבודה וכיצד לענות עליהן

טיפים לחיפוש עבודה בתל אביב

חיפוש עבודה בתל אביב – כמו בערים גדולות אחרות מסביב לעולם, גם בתל אביב תמצאו חוקים אחרים לתהליך של חיפוש עבודה. רבים ממקומות העבודה דורשים מאפיינים ספציפיים ויכולות גבוהות; השכר הוא גבוה יחסית לשכר במקצועות דומים מחוץ לתל אביב –... View Article

לפרטים נוספים     >

370-x-240

השמה טכנולוגית בענף ההייטק

השמה טכנולוגית בענף ההייטק עם 10% מכלל המועסקים במשק, 15% מהתוצר המקומי הגולמי (תמ”ג) וקרוב ל-50% מהייצוא התעשייתי של ישראל, יש לענף ההייטק הישראלי את כל הנדרש כדי לעמוד מאחורי הסופרלטיב המחייב “קטר הצמיחה של ישראל”. לפני פחות מחודש, רשמה... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->