מנהל מרקום | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

מנהל מרקום

מנהל מרקום

מרקום היא מילה וותיקה בעולם התעסוקה, והיא בעצם קיצור של המונח Marketing Communication.

בעולם השיווק מרקום מתייחס למכלול השיווק והפרסום של החברה, כלומר – מרקום הוא פרסום, שיווק, מכירות, יחסי ציבור וכל דבר הנכנס תחת מניפת השיווק.

מנהל המרקום יכול להיקרא גם מנהל התקשורת השיווקית בחברה.

מנהל מרקום הוא האיש אשר אחראי לשיווק והפרסום, אצלו מתנכזים כל החומרים השיווקים והפרסומיים של החברה והוא אחראי לעשות אינטגרציה ביניהם לבין האסטרטגייה השיווקית של החברה, מחליט מה כדאי לפרסם ואיפה, מזקק את המסרים ואמון על נראות החומרים.

מנהל המרקום בעצם מנהל את כל תמהיל התקשורת השיווקית של החברה, אחראי לתדמית החברה באמצעות מסרים מדויקים, נראות מעולה ואסטרטגיה שיווקית נכונה.

איזה עבודות הן באחריות מנהל המרקום?

הפקת ברושורים ופליירים אודות החברה, מיתוג החברה, ארגון כנסים ונראות החברה, ניהול תוכן וכמובן פעילות ברשתות החברתיות.

איש המרקום הוא בכיר בחברה, בדרך כלל תחת סמנכ”ל השיווק (אם קיים כזה) ועובד איתו בשיתוף פעולה מלא ולוקח חלק גדול בהחלטות אסטרטגיית השיווק של החברה.

כדי להיות איש מרקום טוב, בראש ובראשונה צריך ניסיון בעולם הפרסום והשיווק, חייבים להכיר את כל המרכיבים בו בצורה טובה מאוד כדי לדעת לפקח על התהליכים וכדי לקחת החלטות חשובות בנוגע לשיווק החברה.

בנוסף לכך, חשיבה צרכנית היא מאוד חשובה במקרה הזה, בתפקיד זה יש צורך עז להבין איך הצרכן קונה ובהתאם לכך לבנות את האסטרטגיה השיווקית של החברה לפיה פועלים.

לא פחות חשוב משני אלה, יכולת הכתיבה של איש המרקום צריכה להיות טובה, יחד עם חשיבה שיווקית חדה ומפותחת.

השילוב של שניהם יחד יהפוך איש מרקום מטוב למצויין.

תחום ניהול המרקום צובר תאוצה לאחרונה בחברות הייטק ומדיה גדולות, שם לכל חברה יש מנהל מרקום האחראי לפעילות השיווקית.

בחברת השמה WOJO ישמחו למצוא לכם את משרת חלומותיכם כמנהלי מרקום, אם אתם חדים והחשיבה השיווקית שלכם היא טובה, אתם מבינים בתחום המדיה ויש לכם ניסיון מעולם השיווק – משרת מנהל המרקום יכולה להיות בדיוק מה שאתם מחפשים.

 

בהצלחה!

מאמרים נוספים

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת מעצב גרפי הוא המקצוע בו מעצבים חומרים בעיקר לדפוס ודיגיטל. על ידי שילוב של תמונות, טקסט מעוצב, סמלים וכמובן צבעים – הגרפיקאי יוצר את המסר הכולל בתוך העיצוב ואותו מפרסמים באינטרנט או מדפיסים, תלוי בסוג העבודה. גם איורים,... View Article

לפרטים נוספים     >

SEM

SEM

SEM ראשי התיבות של SEM הם Search Engine Marketing. תחום נרחב הכולל בתוכו את השיטות לקידום ממומן במערכת החיפוש. קרוב מאוד לתחום זה הוא ה-SEO, Search Engine Optimization, המתבסס על פעילות חיפוש אורגנית במערכת החיפוש של גוגל. ה-SEM כולל תשלום... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי.... View Article

לפרטים נוספים     >

EMAIL MARKETING

EMAIL MARKETING

EMAIL MARKETING   המייל הוא כלי שיווק מאוד חזק בעולם הדיגיטל כיום, לכל חברה, מותג ואפילו עסק קטן יש רשימת תפוצה מלאה בלקוחות שמחכים לקבל ניוזלטר עם מבצעים למייל. שליחת מיילים כקידום המותג יוצרת אמון כלפי המותג, מאפשרת פרסום מבצעים... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->