מנהל מרקום | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

מנהל מרקום

מנהל מרקום

מרקום היא מילה וותיקה בעולם התעסוקה, והיא בעצם קיצור של המונח Marketing Communication.

בעולם השיווק מרקום מתייחס למכלול השיווק והפרסום של החברה, כלומר – מרקום הוא פרסום, שיווק, מכירות, יחסי ציבור וכל דבר הנכנס תחת מניפת השיווק.

מנהל המרקום יכול להיקרא גם מנהל התקשורת השיווקית בחברה.

מנהל מרקום הוא האיש אשר אחראי לשיווק והפרסום, אצלו מתנכזים כל החומרים השיווקים והפרסומיים של החברה והוא אחראי לעשות אינטגרציה ביניהם לבין האסטרטגייה השיווקית של החברה, מחליט מה כדאי לפרסם ואיפה, מזקק את המסרים ואמון על נראות החומרים.

מנהל המרקום בעצם מנהל את כל תמהיל התקשורת השיווקית של החברה, אחראי לתדמית החברה באמצעות מסרים מדויקים, נראות מעולה ואסטרטגיה שיווקית נכונה.

איזה עבודות הן באחריות מנהל המרקום?

הפקת ברושורים ופליירים אודות החברה, מיתוג החברה, ארגון כנסים ונראות החברה, ניהול תוכן וכמובן פעילות ברשתות החברתיות.

איש המרקום הוא בכיר בחברה, בדרך כלל תחת סמנכ”ל השיווק (אם קיים כזה) ועובד איתו בשיתוף פעולה מלא ולוקח חלק גדול בהחלטות אסטרטגיית השיווק של החברה.

כדי להיות איש מרקום טוב, בראש ובראשונה צריך ניסיון בעולם הפרסום והשיווק, חייבים להכיר את כל המרכיבים בו בצורה טובה מאוד כדי לדעת לפקח על התהליכים וכדי לקחת החלטות חשובות בנוגע לשיווק החברה.

בנוסף לכך, חשיבה צרכנית היא מאוד חשובה במקרה הזה, בתפקיד זה יש צורך עז להבין איך הצרכן קונה ובהתאם לכך לבנות את האסטרטגיה השיווקית של החברה לפיה פועלים.

לא פחות חשוב משני אלה, יכולת הכתיבה של איש המרקום צריכה להיות טובה, יחד עם חשיבה שיווקית חדה ומפותחת.

השילוב של שניהם יחד יהפוך איש מרקום מטוב למצויין.

תחום ניהול המרקום צובר תאוצה לאחרונה בחברות הייטק ומדיה גדולות, שם לכל חברה יש מנהל מרקום האחראי לפעילות השיווקית.

בחברת השמה WOJO ישמחו למצוא לכם את משרת חלומותיכם כמנהלי מרקום, אם אתם חדים והחשיבה השיווקית שלכם היא טובה, אתם מבינים בתחום המדיה ויש לכם ניסיון מעולם השיווק – משרת מנהל המרקום יכולה להיות בדיוק מה שאתם מחפשים.

 

בהצלחה!

מאמרים נוספים

איך להיכנס לעולם ההיטק

איך להיכנס לעולם ההייטק

נמאס לכם לבוא לעבודה עם חליפה? תמיד חלמתם על מסאז’ בשעת עבודה ? או אולי לבוא עם שורט וגופייה ? או אפילו לתפוס איזה טיסה קלה .. תעשיית ההייטק בישראל מתחלקת לשניים – אלו שעובדים בה, ואלו שהיו רוצים לעבוד... View Article

לפרטים נוספים     >

איזה חברת השמה כדאי לי

5 מיתוסים על חברות השמה

  חברות השמה הפכו לאחת הדרכים המקובלות לגיוס עובדים, בעיקר בשוק ההייטק ושווקים אחרים עתירי ידע בהם תהליכי ההשמה הם מורכבים ודורשים התמחויות. לכן, כאשר אתם מחפשים עבודה חשוב לדעת כיצד להתנהל מול חברות אלו ולהבין שלא כל מה שחשבתם... View Article

לפרטים נוספים     >

article1

המפתח להצלחה מתחיל בקורות חיים

קורות החיים הם הדבר הראשון שמעסיק פוטנציאלי פוגש. בכדי לגבור על עשרות מסמכי קו”ח שנשלחים אליו מדי יום, רצוי לדעת לחבר אותם בצורה נכונה. לכל עבודה יש את סוג קורות המתאימים לה. אך עם זאת ישנם מספר דברים בסיסיים שקורות... View Article

לפרטים נוספים     >

משרות חמות הייטק

כללי הזהב למציאת עבודה בהייטק

הגיע הזמן למצוא עבודה. אתם בטח כבר יודעים ששוק ההייטק הוא דינאמי נורא, עם עובדים המחליפים תפקיד או עוברים בין חברות אחת לשנתיים-שלוש בממוצע. לכן, בין אם אתם מועמדים עם ותק מכובד שמחפשים את האתגר הבא ובין אם הרגע סיימתם... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->