מנהל/ת לקוחות | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

מנהל/ת לקוחות

מנהל/ת לקוחות

מנהל הלקוחות (באנגלית – Account Manager) הוא בעצם הגורם המנהל המתווך בין הלקוח לבין משרד הפרסום. בדרך כלל למנהל לקוחות יהיה מספר לקוחות, אשר הוא אחראי להפוך אותם לרווחיים ואופטימליים באמצעות פרסום.

מנהל לקוח חייב להיות חיובי, הוא האיש המייצג את משרד הפרסום בעיני הלקוח, לכן הוא צריך להיות אדיב ושירותי מצד אחד אך אסרטיבי מצד שני. כדי להשיג מכירות ורווחיות לפרסום הלקוח, מנהל הלקוח חייב להתאים את עצמו ללקוח עימו הוא עובד, ולדעת איך לתווך בין הרצונות והציפיות שלו לבין התוצרים וההישגים של הפרסומים השונים שלו. מנהל הלקוחות חייב לדעת כל דבר הקורה בקמפיין, להיות בקיא בכל תחומי הפרסום ולדעת לתת תשובות לכל שאלה או תהיה שעולה בפניו.

מלבד הלקוחות, מנהל הלקוחות עובד עם כל שרשרת הפרסום הנמצאת תחת משרד הפרסום, הלוא הם הקופירייטרים, הגרפיקאים והתקציבאים, איתם עובד ברמה יום יומית כדי לספק את הפרסומים הנחוצים. איתם הוא מוודא כי אסטרטגיית השיווק של הלקוח עובדת כמו שצריך והתוצרים חייבים להיות טובים.

האחריות של מנהל הלקוחות משתנה התאם לתעשייה בה עובדים, גודל החברה ואופייה. מנהל הלקוח חייב לדעת לזהות הזדמנויות ולנצל אותן כדי לשמור על קשר טוב עם הלקוח. בנוסף לכך יהיה עליו לפתור משברים שעלו במהלך הזמן ולדעת לנהל אותם באופן הטוב ביותר כך שהנזק יהיה מינימליסטי. אחריות נוספת של מנהל הלקוח היא בקרה על התקציב של הלקוח, ניהולו ואופטימיזציה של הקמפיינים לטובת תוצאות טובות יותר, וכל זאת תוך עדכון שוטף של הלקוח ושמירה על קשר איתו. עמידה בלוחות זמנים היא גם באחריות מנהל הלקוחות, שכן הוא אחראי על העובדים וניהולם כך שכל הקמפיינים יעלו בזמן.

מנהל הלקוח חייב להיות אסרטיבי – גם מול הלקוחות שלו וגם מול העובדים אותם הוא מנהל, יכולת ההתנסחות שלו חייבת להיות מעולה והוא חייב לדעת לעבוד תחת לחץ. אם אתם חושבים שאתם עומדים בכל הדרישות ויכולים לספק את הסחורה, ויש לכם ניסיון כתקציבאים במשרד פרסום, בחברת השמה WOJO ישמחו למצוא לכם את המשרה המתאימה לכם כמנהלי לקוחות.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

איזה חברת השמה כדאי לי

5 מיתוסים על חברות השמה

  חברות השמה הפכו לאחת הדרכים המקובלות לגיוס עובדים, בעיקר בשוק ההייטק ושווקים אחרים עתירי ידע בהם תהליכי ההשמה הם מורכבים ודורשים התמחויות. לכן, כאשר אתם מחפשים עבודה חשוב לדעת כיצד להתנהל מול חברות אלו ולהבין שלא כל מה שחשבתם... View Article

לפרטים נוספים     >

article1

המפתח להצלחה מתחיל בקורות חיים

קורות החיים הם הדבר הראשון שמעסיק פוטנציאלי פוגש. בכדי לגבור על עשרות מסמכי קו”ח שנשלחים אליו מדי יום, רצוי לדעת לחבר אותם בצורה נכונה. לכל עבודה יש את סוג קורות המתאימים לה. אך עם זאת ישנם מספר דברים בסיסיים שקורות... View Article

לפרטים נוספים     >

משרות חמות הייטק

כללי הזהב למציאת עבודה בהייטק

הגיע הזמן למצוא עבודה. אתם בטח כבר יודעים ששוק ההייטק הוא דינאמי נורא, עם עובדים המחליפים תפקיד או עוברים בין חברות אחת לשנתיים-שלוש בממוצע. לכן, בין אם אתם מועמדים עם ותק מכובד שמחפשים את האתגר הבא ובין אם הרגע סיימתם... View Article

לפרטים נוספים     >

איך להיכנס לעולם ההיטק

איך להיכנס לעולם ההייטק

נמאס לכם לבוא לעבודה עם חליפה? תמיד חלמתם על מסאז’ בשעת עבודה ? או אולי לבוא עם שורט וגופייה ? או אפילו לתפוס איזה טיסה קלה .. תעשיית ההייטק בישראל מתחלקת לשניים – אלו שעובדים בה, ואלו שהיו רוצים לעבוד... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->