מנהל/ת לקוחות | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

מנהל/ת לקוחות

מנהל/ת לקוחות

מנהל הלקוחות (באנגלית – Account Manager) הוא בעצם הגורם המנהל המתווך בין הלקוח לבין משרד הפרסום. בדרך כלל למנהל לקוחות יהיה מספר לקוחות, אשר הוא אחראי להפוך אותם לרווחיים ואופטימליים באמצעות פרסום.

מנהל לקוח חייב להיות חיובי, הוא האיש המייצג את משרד הפרסום בעיני הלקוח, לכן הוא צריך להיות אדיב ושירותי מצד אחד אך אסרטיבי מצד שני. כדי להשיג מכירות ורווחיות לפרסום הלקוח, מנהל הלקוח חייב להתאים את עצמו ללקוח עימו הוא עובד, ולדעת איך לתווך בין הרצונות והציפיות שלו לבין התוצרים וההישגים של הפרסומים השונים שלו. מנהל הלקוחות חייב לדעת כל דבר הקורה בקמפיין, להיות בקיא בכל תחומי הפרסום ולדעת לתת תשובות לכל שאלה או תהיה שעולה בפניו.

מלבד הלקוחות, מנהל הלקוחות עובד עם כל שרשרת הפרסום הנמצאת תחת משרד הפרסום, הלוא הם הקופירייטרים, הגרפיקאים והתקציבאים, איתם עובד ברמה יום יומית כדי לספק את הפרסומים הנחוצים. איתם הוא מוודא כי אסטרטגיית השיווק של הלקוח עובדת כמו שצריך והתוצרים חייבים להיות טובים.

האחריות של מנהל הלקוחות משתנה התאם לתעשייה בה עובדים, גודל החברה ואופייה. מנהל הלקוח חייב לדעת לזהות הזדמנויות ולנצל אותן כדי לשמור על קשר טוב עם הלקוח. בנוסף לכך יהיה עליו לפתור משברים שעלו במהלך הזמן ולדעת לנהל אותם באופן הטוב ביותר כך שהנזק יהיה מינימליסטי. אחריות נוספת של מנהל הלקוח היא בקרה על התקציב של הלקוח, ניהולו ואופטימיזציה של הקמפיינים לטובת תוצאות טובות יותר, וכל זאת תוך עדכון שוטף של הלקוח ושמירה על קשר איתו. עמידה בלוחות זמנים היא גם באחריות מנהל הלקוחות, שכן הוא אחראי על העובדים וניהולם כך שכל הקמפיינים יעלו בזמן.

מנהל הלקוח חייב להיות אסרטיבי – גם מול הלקוחות שלו וגם מול העובדים אותם הוא מנהל, יכולת ההתנסחות שלו חייבת להיות מעולה והוא חייב לדעת לעבוד תחת לחץ. אם אתם חושבים שאתם עומדים בכל הדרישות ויכולים לספק את הסחורה, ויש לכם ניסיון כתקציבאים במשרד פרסום, בחברת השמה WOJO ישמחו למצוא לכם את המשרה המתאימה לכם כמנהלי לקוחות.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

270_3

חברות השמה המתמחות בשיווק

בדרך כלל, חברות השמה מספקות מידע על משרות פתוחות במגוון תחומים – כמו למשל משרות בתחום ההיי-טק, אדמיניסטרציה וניהול, תרגום, ועוד המון. אבל דווקא תחום השיווק מכיל לא רק סוגים רבים של משרות, הוא גם תחום השמה ייחודי הדורש היכרות... View Article

לפרטים נוספים     >

370

7 טיפים לשימוש נכון בשפת הגוף בראיון עבודה

אתם בחדר ההמתנה מתנשפים, כמעט איחרתם כי הנהג של האוטובוס איחר לכם דווקא היום! אבל הצלחתם להגיע בזמן, פשוט רצתם כמו מטורפים רק כדי לא לאחר. ואז אתם מגלים שהראיון מתעכב, כי צץ משהו למראיין והוא מתנצל ואומר לכם שתיאלצו... View Article

לפרטים נוספים     >

שש שאלות מכשילות בראיונות עבודה וכיצד לענות עליהן

טיפים לחיפוש עבודה בתל אביב

חיפוש עבודה בתל אביב – כמו בערים גדולות אחרות מסביב לעולם, גם בתל אביב תמצאו חוקים אחרים לתהליך של חיפוש עבודה. רבים ממקומות העבודה דורשים מאפיינים ספציפיים ויכולות גבוהות; השכר הוא גבוה יחסית לשכר במקצועות דומים מחוץ לתל אביב –... View Article

לפרטים נוספים     >

370-x-240

השמה טכנולוגית בענף ההייטק

השמה טכנולוגית בענף ההייטק עם 10% מכלל המועסקים במשק, 15% מהתוצר המקומי הגולמי (תמ”ג) וקרוב ל-50% מהייצוא התעשייתי של ישראל, יש לענף ההייטק הישראלי את כל הנדרש כדי לעמוד מאחורי הסופרלטיב המחייב “קטר הצמיחה של ישראל”. לפני פחות מחודש, רשמה... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->