מחפש מנהל דיגיטל? למה כדאי לך לפנות לחברת השמה | Wojo : חיפוש עבודה בתל אביב ובסביבתה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

מחפש מנהל דיגיטל? למה כדאי לך לפנות לחברת השמה

מחפש מנהל דיגיטל? למה כדאי לך לפנות לחברת השמה

העולם מתקדם בצעדי ענק, לכן שיווק ופרסום באמצעות האינטרנט מהווים כיום חלק בלתי נפרד מכל ארגון שמעוניין להצליח.

מנהל דיגיטל יכול להפוך לגורם דומיננטי במיוחד ב”התנעה” של הארגון ובהובלתו קדימה,

בתנאי שהוא מנוסה מספיק ונבחר בקפידה בהתאם לצרכים המדויקים של העסק.

במה יכול מנהל דיגיטל לתרום לצמיחת הארגון?

לכל חברה יש את המאפיינים המקצועיים שלה, ואת הדרכים שבאמצעותן היא יכולה להגיע אל קהל הלקוחות ולשמר אותו לאורך זמן.

על מנת לבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר, חייב מנהל הדיגיטל להבין לעומק את הארגון שבתוכו הוא עובד,

את המצב בשוק מול המתחרים הדומיננטיים ובעיקר – לדעת כיצד להגיע לקהל רחב עד כמה שניתן,

של לקוחות שיהיו מעוניינים בקבלת השירות המוצע, או רכישת המוצרים הניתנים למכירה.

מנהל דיגיטל חייב להבין הן את השוק המקומי והן את זה שמחוץ לישראל, באם יש כזה, ולהיות בקיא בשלל הדרכים הדיגיטליות העשויות להביא את הארגון שבו הוא עובד אל המקום הנכון, ואל הצמיחה הכלכלית שאליה הוא שואף.

אילו כישורים ספציפיים נדרשים ממנהל דיגיטל?

ידע נרחב בפרסום ושיווק באמצעות האינטרנט, זה ה”מאסט” הראשוני שחייב להיות למנהל הדיגיטל בארגון שלכם,

בתוך ארסנל הכלים שעמו הוא מגיע לעבודה בכל בוקר. מעבר לכך, הוא צריך להיות בעל תשוקה למקצוע,

עם רצון ומוטיבציה להתקדם ולצמוח תוך שהוא במוכנות תמידית ללמוד דברים חדשים.

ידע טכני והבנה בנתונים מספריים, כמו למשל היכרות מעמיקה עם גוגל אנליטיקס –

גם הם מחויבי המציאות אצל כל אדם העוסק בניהול תחום הדיגיטל בארגון שלו, זאת מתוך הבנה כי המספרים מדברים בעד עצמם.

על מנת להביא את הפוטנציאל השיווקי של החברה למקסימום – על המנהלים להבין,

קודם כל, מהן השגיאות שנעשות בדרך וכיצד ניתן לשפר אותן וכמה שיותר מהר.

נוסף לכל אלה, הפן השירותי ויחסי האנוש הם חשובים במיוחד כשמדובר במנהל דיגיטל, שמתוקף תפקידו חייב לשתף פעולה עם מקצוענים אחרים ולהכיר את פועלם, על מנת לחבור יחד לטובת החברה.

למה מומלץ לפנות לחברת השמה בכדי למצוא את האדם הנכון לתפקיד?

סיוע של חברת השמה מקצועית במציאת הטאלנט בתחום הדיגיטל, יקצר את תהליך המיון ויהפוך אותו לאפקטיבי במיוחד, כך שאתם כמנהלים תקבלו לשלב הריאיון רק את ה”נבחרת” של המועמדים, שעשויים להשתלב בצורה הטובה ביותר בארגון שלכם.

WOJO מעסיקה מגייסים מומחים בתחום הדיגיטל, שיידעו לשאול את השאלות הנכונות ולאתר את המועמדים הטובים מכולם, אלו שעתידים להפוך למנהלי דיגיטל מובילים בתוך מקום עבודתם.

 

בהצלחה!

מאמרים נוספים

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת מעצב גרפי הוא המקצוע בו מעצבים חומרים בעיקר לדפוס ודיגיטל. על ידי שילוב של תמונות, טקסט מעוצב, סמלים וכמובן צבעים – הגרפיקאי יוצר את המסר הכולל בתוך העיצוב ואותו מפרסמים באינטרנט או מדפיסים, תלוי בסוג העבודה. גם איורים,... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל מרקום

מנהל מרקום

מנהל מרקום מרקום היא מילה וותיקה בעולם התעסוקה, והיא בעצם קיצור של המונח Marketing Communication. בעולם השיווק מרקום מתייחס למכלול השיווק והפרסום של החברה, כלומר – מרקום הוא פרסום, שיווק, מכירות, יחסי ציבור וכל דבר הנכנס תחת מניפת השיווק. מנהל המרקום... View Article

לפרטים נוספים     >

SEM

SEM

SEM ראשי התיבות של SEM הם Search Engine Marketing. תחום נרחב הכולל בתוכו את השיטות לקידום ממומן במערכת החיפוש. קרוב מאוד לתחום זה הוא ה-SEO, Search Engine Optimization, המתבסס על פעילות חיפוש אורגנית במערכת החיפוש של גוגל. ה-SEM כולל תשלום... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי.... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->