תמיד חלמתם למצוא עבודה בעולם ההייטק ? קבלו את 5 כללי הזהב לחיפוש עבודה

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

כללי הזהב למציאת עבודה בהייטק

הגיע הזמן למצוא עבודה. אתם בטח כבר יודעים ששוק ההייטק הוא דינאמי נורא, עם עובדים המחליפים תפקיד או עוברים בין חברות אחת לשנתיים-שלוש בממוצע. לכן, בין אם אתם מועמדים עם ותק מכובד שמחפשים את האתגר הבא ובין אם הרגע סיימתם לימודים ואתם רוצים להתברג בתעשייה, כדאי שתשימו לב לטיפים הבאים שיקרבו אתכם לתפקיד הנכסף:

1.תכתבו למי שקורא אתכם – או במילים אחרות, צרו קורות חיים מותאמי תפקיד. אנחנו לא הראשונים לספר לכם שמעסיקים מאוד חסרי סבלנות בכל הנוגע לקריאת קורות החיים שלכם. הם מקבלים מאות פניות ביום וגוזרים את דינכם בעניין של שניות. תדאגו ששלכם יהיו כמה שיותר רלוונטיים. שזה אומר – להשמיט או לצמצם ניסיון שאינו רלוונטי למשרה וגם לדאוג שמידע רלוונטי יודגש ויובלט בקורות החיים. למשל – אם אתם מפתחים, הדגישו והבליטו ניסיון עם שפות תכנות וסביבות עבודה. אם אתם מנהלי פרויקט, הדגישו ניסיון בעבודה מול לקוחות. בקיצור, כשאתם כותבים קורות חיים אל תחשבו על עצמכם, אלא על המעסיק או המגייס.

2. קשרים קשרים קשרים – על פי נתונים עדכניים, אחד מכל חמישה עובדים בתחום ההייטק מגויס דרך תכניות “חבר מביא חבר” למיניהן. מה שאומר ששווה לכם במיוחד לנסות להיכנס לחברות שמעניינות אתכם דרך קשרים עם חברים שעובדים בהן. אם שמרתם על קשר עם קולגות עבר, עקבו אחרי מעלליהם בלינקדאין או בפייסבוק. ראיתם חבר שהשיג עבודה בחברה שהייתם רוצים לעבוד בה? צרו קשר ותספרו שאתם בדיוק מחפשים עבודה ושהייתם שמחים להעביר את קורות החיים שלכם. תופתעו לגלות עד כמה אנשים ישמחו לעזור לכם סתם כי הם נחמדים או כי כנראה שמצפה להם תגמול כספי נאה אם תגויסו דרך המלצה שלהם.

3.השמה היא לא מילה גסה – כשמדובר בתחום ההייטק, קיים יתרון עצום בפניה לחברת השמה. בניגוד לשירותי השמה ללא התמחות מסוימת שמתפקדים למעשה כלוח מודעות, חברת השמה להייטק היא חוליה מקשרת קריטית ביניכם לבין מעסיקים פוטנציאליים. בגלל האופי הספציפי של שוק ההייטק, הצורך בעובדים מקצועיים מאוד מחד וסביבת העבודה הייחודית מאידך, חברת השמה המתמחה בהייטק מדברת במונחים של איתור טאלנטים ולא במונחים של תיווך בין מעסיק למועמד בלבד. החברות מתמקדות בבניית קשרים ארוכי טווח עם מעסיקים ובאפיון מעמיק של הצרכים הייחודיים שלהם. בכל הנוגע למחפשי העבודה, חברות ההשמה להייטק מבינות טוב מאוד מה ערכו של מועמד איכותי ויעשו לילות כימים על מנת למצוא את ההתאמה הטובה ביותר ביניכם לבין המשרה הבאה שלכם.

4.תהיו הדג שכולם רוצים לדוג – גיוס ברשתות חברתיות ובלינקדאין בפרט הוא עולם שוקק חיים. מהד האנטרים, דרך פונקציות גיוס של חברות וכלה במגייסים של חברות השמה – כולם שוחים בבריכת הלינקדאין ומחפשים לדוג מועמדים איכותיים. אז ודאו שהפרופיל שלכם מעודכן, בקשו ממעסיקי עבר להמליץ עליכם, לטשו את תמונת הפרופיל. אם הוא בנוי נכון, תתפלאו כמה הצעות תקבלו מבלי שנקפתם אצבע. אה, ואל תשכחו לעדכן בסטטוס שלכם שאתם בין עבודות או “מחפשים את האתגר הבא” שלכם. גם עם פרופיל ערוך למשעי, מעסיקים לא אמורים לנחש שאתם פנויים להובלה.

5.נצלו את היתרון הקבוצתי – פייסבוק כבר מזמן הפסיקה להיות רק כלי לחידוש קשרים עם חברים מהתיכון ולמעקב אחרי אקסים. הרשת מלאה בקבוצות רלוונטיות דרכן אפשר להיחשף להצעות עבודה – מקבוצות מקצועיות וקהילות של בעלי תפקידים ספציפיים כמו מפתחים, בודקי תוכנה, מנהלי מוצר, מנתחי מערכות וכו’ שמתפרסמות בהן הצעות עבודה ועד קבוצות ייעודיות לחיפוש עבודה בהייטק, לבעלי ניסיון וגם לכאלה בלי. המלצה שלנו – להירשם לכמה שיותר קבוצות ולהיות פעילים בהן.

ואחרון חביב (ואולי גם הכי חשוב) –  יישמו את כל הטיפים במקביל. כשזה נוגע לחיפוש עבודה, שם המשחק הוא אקטיביות. אל תחכו להזדמנויות, תיצרו אותן.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי.... View Article

לפרטים נוספים     >

EMAIL MARKETING

EMAIL MARKETING

EMAIL MARKETING   המייל הוא כלי שיווק מאוד חזק בעולם הדיגיטל כיום, לכל חברה, מותג ואפילו עסק קטן יש רשימת תפוצה מלאה בלקוחות שמחכים לקבל ניוזלטר עם מבצעים למייל. שליחת מיילים כקידום המותג יוצרת אמון כלפי המותג, מאפשרת פרסום מבצעים... View Article

לפרטים נוספים     >

SEO MANAGER

SEO MANAGER

SEO MANAGER הפירוש של SEO הוא Search Engine Optimization משמע אופטימיזציה למנועי חיפוש, ובתרגום פשוט יותר קידום אתרים אורגני. מדובר על תהליך של שיפור האתר לטובת הבאת תנועה אורגנית רבה יותר אליו. תנועה אורגנית נחשבת לכזו כאשר מקלידים מילות חיפוש... View Article

לפרטים נוספים     >

קופירייטר

קופירייטר

קופירייטר או בשמו העברי – רעיונאי, הוא האדם העומד מאחורי הרעיון הפרסומי. הקופירייטר הוא חלק חשוב מאוד ממשרד הפרסום בו הוא עובד, ואפשר להגיד שהוא החלק היצירתי ביותר בתהליך הוצאת הפרסום לפועל, מרגע הרעיון ועד הרגע בו הוא באוויר. כל... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->