כיצד מחפשים עבודה בימינו? רונן דניאל, מייסד ומנכ"ל-WoJo מסביר את הקשיים

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

כיצד מחפשים עבודה בעידן הדיגיטלי?

 כיצד מחפשים עבודה בעידן הדיגיטלי?

אחד הקשיים המרכזיים בחיפוש עבודה הוא חוסר היכרות עם היצע החברות והתפקידים בשוק ומה הן דרישות התפקיד.

כאן נכנסת לתמונה חברת השמה, אך יש למצוא כזו שמעניקה יחס אישי למועמד.

הרשת מוצפת כיום בהצעות עבודה ולכל משרה יש עשרות ומאות מועמדים.

מנהלי משאבי האנוש משקיעים במקרה הטוב חצי דקה לקריאת קורות החיים של המועמד ונדמה שקשה יותר ליצור התאמה מקצועית ויעילה בין דרישות המעסיק לציפיות המועמד;

אז כיצד מחפשים עבודה בעידן הדיגיטלי?

רונן דניאל, מייסד ומנכ”ל-WoJo, חברת השמה חדשנית המתמחה בתחומי ההייטק, השיווק המכירות והפיננסים, מסביר כי אחד הקשיים המרכזיים בחיפוש עבודה הוא חוסר היכרות עם היצע החברות והתפקידים בשוק ומה הן דרישות התפקיד?

למסקנה זו הגיעו רונן דניאל ושותפו מייקי כאשר עבדו בעיקר בתחום חיי הלילה בת”א וראו כיצד הם וחבריהם לא ידעו לענות על שאלת המפתח –

“היכן תהיה בעוד 5 שנים?”.

כלומר, כיצד לבנות קריירה.

הם הבינו את הצורך.

החליטו לחקור את התחום ומצאו כי הדעה האמביוולנטית של מרבית האנשים כלפי חברות השמה נובעת מהיעדר יחס אישי למועמד.

לכן, החליטו להקים חברה שעונה על צורך זה ומשם נסללה הדרך לעסק עצמאי וקריירה תוך זמן קצר יחסית.

כלומר, אם תחום עיסוק מסוים קורץ לכם, אך נדמה לכם כי לא תוכלו לפתח בו קריירה – כדאי לחשוב שוב.

למשל, אנשים רבים שהם אינם מתכנתים או מפתחים פוסלים באופן מיידי את חיפוש העבודה בתחום ההייטק, אך מדובר בטעות.

כי גם אם כרגע אין לכם את הניסיון הרלוונטי או לא התקבלתם לעבודה בהייטק תמיד אפשר ללכת ללמוד או ללכת לחברות אחרות ולצבור ניסיון רלוונטי.

היצע התפקידים בחברות אלה הוא רחב במיוחד ואינו שמור ל”אנשי מחשבים” בלבד.

גם בחברות אלה יש תפקידים התחלתיים שאינם דורשים ידע וניסיון קודם או תפקידים מתקדמים יותר שדורשים ניסיון מתחומי ניהול כוח אדם, שיווק, עריכה גרפית ועוד.

אז רגע לפני שאתם בכלל מתחילים לחפש עבודה.

חשוב להגדיר יעדים הכוללים סביבת עבודה, אתגר מקצועי ואפשרויות קידום, שכר, שעות וכדומה.

להמשך הכתבה בוואלה לחץ כאן.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת מעצב גרפי הוא המקצוע בו מעצבים חומרים בעיקר לדפוס ודיגיטל. על ידי שילוב של תמונות, טקסט מעוצב, סמלים וכמובן צבעים – הגרפיקאי יוצר את המסר הכולל בתוך העיצוב ואותו מפרסמים באינטרנט או מדפיסים, תלוי בסוג העבודה. גם איורים,... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל מרקום

מנהל מרקום

מנהל מרקום מרקום היא מילה וותיקה בעולם התעסוקה, והיא בעצם קיצור של המונח Marketing Communication. בעולם השיווק מרקום מתייחס למכלול השיווק והפרסום של החברה, כלומר – מרקום הוא פרסום, שיווק, מכירות, יחסי ציבור וכל דבר הנכנס תחת מניפת השיווק. מנהל המרקום... View Article

לפרטים נוספים     >

SEM

SEM

SEM ראשי התיבות של SEM הם Search Engine Marketing. תחום נרחב הכולל בתוכו את השיטות לקידום ממומן במערכת החיפוש. קרוב מאוד לתחום זה הוא ה-SEO, Search Engine Optimization, המתבסס על פעילות חיפוש אורגנית במערכת החיפוש של גוגל. ה-SEM כולל תשלום... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי.... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->