חיפוש עובדים בהייטק | גיוס עובדים להייטק- WOJO חברת השמה להייטק

צור קשר

רוצים להתייעץ אתנו?

אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין. מלאו את פרטיכם בטופס הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.




 אני מעוניין לקבל עדכונים חמים למייל

חיפוש עובדים בהייטק

חיפוש עובדים בהייטק

אחד מהדברים שמייחדים אנשי הייטק הוא חיפוש עובדים בהייטק , הדרישה של התחום להתחדשות מתמדת והתמקצעות חוזרת ונשנית אחת למספר שנים.

חיפוש עבודים בהייטק אם כן, היא משימה שהרבה עובדים נאלצים להתמודד עמה בכל תקופה מסוימת.

חברות השמה יכולות לסייע מאוד ב חיפוש עובדים בהייטק, יש להן יתרון של יעילות ומבחר מועמדים.

מדוע חברות הייטק מתקשות ב חיפוש עובדים בהייטק ?

בתחומי ההייטק השונים דרגות השכר הן גבוהות ביחס למקצועות אחרים במשק הישראלי.

עובדים טובים שהתמקצעו במשך שנים, והגיעו למעמד מסוים בתוך הארגון שלהם, לא ישמחו לעבור תפקיד במידה ואינו ממלא את צרכיהם.

הצורך עשוי להגיע בדמותה של משרה בכירה יותר, או כזו שמתלווים אליה תנאי עבודה ושכר גבוהים ומפתים.

כאשר נוצר “ואקום” בארגון ומתפנה בתוכו משרה, מציאת מועמדים מתאימים הופכת למשימה לא פשוטה מכמה סיבות עיקריות:

1. אין הרבה אנשי הייטק פנויים לעבודה.

2. קשה לבצע “הד האנטינג” בלי להפנות משאבים של כוח אדם למציאת מועמדים טובים באמת.

מחלקת משאבי האנוש של חברות שכאלה לא תמיד פנויות לבצע את המשימה, ולערוך ראיונות מעמיקים למועמדים הרלוונטיים.

3. לחברות הייטק יש קושי להתמודד עם כמויות של קורות חיים שהן מקבלות, במידה והן מפרסמות את העובדה שהתפנתה אצלן משרה.

מסיבה זו, רבות מהן מעדיפות שלא לפרסם בכלל מודעות דרושים.

גורמים אלו ואחרים נוספים, מייצרים צורך אמיתי בארגונים בכלל ובחברות הייטק בפרט, בשימוש בשירותיהן של חברות השמה.

חברות השמה יבצעו סינון ראשוני, לערוך את הראיונות המקדימים ולבחור את האנשים בעלי הסיכוי הטוב ביותר להתאים ולמלא את המשרה הפנויה.

כיצד חברות השמה יכולות לסייע ב חיפוש עובדים בהייטק ?

במקום שבו נדרשת יכולת זיהוי מיטבית ומציאת מועמדים אולטימטיביים למילוי תפקידים בעולם ההייטק, נכנסות חברות השמה מקצועיות. חברת השמה תוכל לפנות באופן דיסקרטי למועמדים פוטנציאליים גם במידה והם מועסקים באותו העת, מבלי לסכן את משרתם הנוכחית. בשלב שבו יגיע המועמד לריאיון בחברת ההייטק שאליה הוא מיועד, אותה חברה תקבל מועמד “בשל” יותר. רק עובדים בעלי סיכוי של ממש להשתלב באופן המיטבי בחברה ובמשרה הפנויה, שעברו מיון קפדני, הם אלו שיופנו לראיונות מתקדמים בתוך הארגון עצמו.

בהצלחה!

מאמרים נוספים

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת

מעצב/ת גרפי/ת מעצב גרפי הוא המקצוע בו מעצבים חומרים בעיקר לדפוס ודיגיטל. על ידי שילוב של תמונות, טקסט מעוצב, סמלים וכמובן צבעים – הגרפיקאי יוצר את המסר הכולל בתוך העיצוב ואותו מפרסמים באינטרנט או מדפיסים, תלוי בסוג העבודה. גם איורים,... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל מרקום

מנהל מרקום

מנהל מרקום מרקום היא מילה וותיקה בעולם התעסוקה, והיא בעצם קיצור של המונח Marketing Communication. בעולם השיווק מרקום מתייחס למכלול השיווק והפרסום של החברה, כלומר – מרקום הוא פרסום, שיווק, מכירות, יחסי ציבור וכל דבר הנכנס תחת מניפת השיווק. מנהל המרקום... View Article

לפרטים נוספים     >

SEM

SEM

SEM ראשי התיבות של SEM הם Search Engine Marketing. תחום נרחב הכולל בתוכו את השיטות לקידום ממומן במערכת החיפוש. קרוב מאוד לתחום זה הוא ה-SEO, Search Engine Optimization, המתבסס על פעילות חיפוש אורגנית במערכת החיפוש של גוגל. ה-SEM כולל תשלום... View Article

לפרטים נוספים     >

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים

מנהל קמפיינים בהמשך לשיפורים בעולם הדיגיטל, עולה גם הביקוש למנהלי קמפיינים בדיגיטל. כאשר מדברים על קמפיינים הכוונה היא לכל מהלך שיווקי בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו לדוגמה קמפיין PPC בגוגל, או קמפיין בפייסבוק – פעילות שיווקית המתפרסת על זירה דיגיטלית כלשהי.... View Article

לפרטים נוספים     >

Powered & Designed by EVEREST

-->